Voisko joku hakea mulle Mäkistä kerrosaterian?
Asun Tampereella. En jaksa itse liikkua mihinkään, kun väsyttää. Kuka tois? Voin antaa pari euroa tippiä.
Kommentit (22)
hain jo, mut söin ne hampparit vahingossa :D
Vierailija kirjoitti:
Juu minä tuon, jos otat suikkuliin
Miks vaan suikkuliin? Mä en tarvii kerrosateriaa, mut kokonaisvaltaisen hoidon voisin ottaa. Minkä ikäinen olet ja oletko kans Treelta? :D
Kiva, monta ateriaa jo tulossa! Ja toki otan suihin sitten kun olen syönyt ne kaikki. :)
Tänne vauvalle pitäis saada treffipalsta!!!
No kyllä Bic mac - ateria on kerrosateria!!!
Vierailija kirjoitti:
Mäkissä ei myydä kerrosateriaa.
Eikö muka? Mitä sitten? Joku iso atera! Tai sitten Hesestä. Kunhan saa kunnon roskamättöhampparin!
Vierailija kirjoitti:
No kyllä Bic mac - ateria on kerrosateria!!!
Noniin tuo sitten. Nimiä kun en niin tiedä. :)
Nyt ap. antamaan vaan yhteystietoja niin eiköhän joku tuo? Missäpäin Tretta asut?
En kehtaa, ettei joku luule minun syövän niin paljon. Riittäisikö pelkkä juustohampurilainen?
Ateria on kerrosateria, jos siinä on kerroshampurilainen, eikös?
Eikö kukaan mies nyt laita jo numeroaan tai meiliä tai ap. ite?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap. antamaan vaan yhteystietoja niin eiköhän joku tuo? Missäpäin Tretta asut?
Osoitetta en ehkä viitsi laittaa, mutta Hervannassa asun. Hampparin tuojan täytynee käyttää telepaattisia kykyjä osoitteeni selvittämiseksi. :-D
Otanko mukaan myös ketsuppia? Mitä juomaa haluat aterian kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitetta en ehkä viitsi laittaa, mutta Hervannassa asun. Hampparin tuojan täytynee käyttää telepaattisia kykyjä osoitteeni selvittämiseksi. :-D
Vesitornin lähelläkö? Käviskö Hämyn pizza? :D
Vielä puuttuu ateria. Pizza ei käy!
Hesessä myydään Kerroshampurilaisia, Mäkissä ei. Kerrosateriassa on Kerroshampurilainen, ei Big Mac.
Mä voin hakea, asun Seinäjoella ihan tuossa Mäkkärin vieressä.