Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomulasten jälkeen lapsi hoidoilla

Vierailija
23.09.2016 |

Onko täällä ketään, joka olisi saanut useamman lapsen luomuna, mutta sitten kärsinyt lapsettomuudesta? Lähditkö hoitoihin? Miksi tai miksi et?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Eivätkö ne olemassaolevat lapset riitä sulle?

Vierailija
2/4 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen perheestä missä yritettiin saada minun lisäksi vuosia muita lapsia hoidoilla, lopulta vanhempani saivatkin vielä yhden mutta voin sanoa että se riittämättömyyden tunne virtaa vieläkin mielessä aika rajusti kun piti vanhempien tuskaa katsella ja tuntui että vaikka mitä tein niin en ollut tarpeeksi hyvä lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen perheestä missä yritettiin saada minun lisäksi vuosia muita lapsia hoidoilla, lopulta vanhempani saivatkin vielä yhden mutta voin sanoa että se riittämättömyyden tunne virtaa vieläkin mielessä aika rajusti kun piti vanhempien tuskaa katsella ja tuntui että vaikka mitä tein niin en ollut tarpeeksi hyvä lapsi.

Miten lapsiluvun määrä liittyy aiempien lasten "hyvyyteen"? Tietysti vanhemmat voivat tuollaisen sian epäsuorasti lapselle ilmaista, mutta harvassa tilanteessa siitä on kyse.

Vierailija
4/4 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus, että eikö nykyiset lapset riitä. Moneen perheeseen toivotaan vauvaa, vaikka lapsia olisi ennestään. Eikö tätä saa enää toivoa, jos hedelmällisyys ei ole parasta a-luokkaa?

Ap toivoisi kommentteja erityisesti niiltä, jotka ovat tai ovat olleet samassa tilanteessa. Kiinnostaisi kuulla, miten ja millä perusteilla ratkaisitte asian?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän