Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean uudesta tunnuslukusovelluksesta

Vierailija
23.09.2016 |

Vielä sinnittelen pahviläpyskällä mutta pakko kai se on kohta siitä luopua. Uuteen siirtyneet: pitääkö jokaiseen laitteeseen asentaa oma Nordean sovvelutus ja erillinen pinkoodi vai miten käytännössä toimii? Itsellä työsuhdetuetokone ja vanha kännykkä, jossa ei pelaa uusimmat sovellukset muistakaan. Pakotetaan hankkimaan uusi puhelin ja tabletti omalla rahalla tai sitten Nordea antaa oman laitteensa, ainakin jotain on puhuttu sellaista. Mulle ois käynyt tuon pahviläpyskän kanssa toimiminen hamaan tappiin asti. Kätevä ja selkeä systeemi, eikä laiteriippuvainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka laite pitää nettipankissa parittaa. Käytössä annat pankkitunnuksen Nettipankkiin ja pin-koodin tunnuslukusovellukseen. Eli ovat kaksi eri sovellusta. Vanhoja android-puhelimia saanet muutamalla eurolla. Minullakin niitä lojuu laatikon pohjilla 4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoja android-puhelimia saanet muutamalla eurolla.

Voin maksaa kaksi euroa puhelimista, jos lupaat maksaa minulle liittymän joka kuukausi.

Vierailija
4/5 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurissa sovellus johon pin-koodi näppäillään vaikka menisin tietokoneella nettipankkiin. Erittäin kätevää myös vaikka kaupassa käydessä tarkistaa saldo luurilla ilman että se pahviläpyskä kulkisi koko ajan mukana.

Minulla ollut käytössä varmaankin jo puoli vuotta, enkä keksi huonoja puolia.

Vierailija
5/5 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelluksen lisäksi Nordealta saa (joskus tulevaisuudessa) jonkun tunnuslukulaitteen jos ei ole älypuhelinta tai ei halua käyttää sovellusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi