Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuorten naisten ulkonäköpaineet itseaiheutettua?

Vierailija
23.09.2016 |

Katsotaan liikaa sosiaalista mediaa millainen pitäisi olla. Itsevarmuus puuttuu ja ei uskalleta olla oma itsensä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on.

Vierailija
2/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain joo.

Eihän meitä kukaan pakota katteleen aktiivisesti kuvia kaikenmaailman oligarkkien sikarikkaista ja täydellisen näköisistä sekä täydellistä elämää viettävistä tyttäristä instassa, mutta silti sitä moni tekee (ja alitajunta alkaa muokata haluamaan itsekin samaa).

Tai jotain geneettisesti ylivertaisia huippumalleja, joilta ei itse vaan voi ikinä näyttää, vaikka mitä tekisi.

-yksi nuori nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Onneksi on jokunen määrä heitäkin, jotka uskaltavat olla mitä haluavat. Erottuvat massasta ja kyllähän miehet sellaiset huomaa.

Vierailija
4/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia valintoja joista sitten syytellään ulkopuolisia. Nuoret naiset eivät vielä osaa ottaa vastuuta elämästään.

Vierailija
5/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti tulee muiden kommenteista. Kun lihosin bmi 17,5 -> 19,5, niin kaverit tökkivät vatsaani halventavasti, ja sain kuulla kuinka lihava olen ja miksen ole laihdutuskuurilla. Itse pidin itseäni edelleen ihan kauniina. Myös poikaystävät saattavat vahdata naistensa painoa jopa sairaalloisesti kuten siskoni tapauksessa. N24

Vierailija
6/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä jokainen nainen saa seksiä ja parisuhteen. Miehellä etenkin irtoseksi on tiukassa, jos ei ole komistus. Silti naisten paineista puhutaan aina, mutta miehistä viis veisataan?!

Vierailija
7/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen biologia, kyky ja tarve lisääntyä, ohjaa naisen kaikkea käyttäytymistä. Siihen liittyy kilpailu miesten, siittäjien, huomiosta ja kiinnostuksesta, kaikkine huvittavinekin ilmentymineen.

Vierailija
8/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
9/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mikä milloinkin aiheuttaa paineet. Myös oma kumppani voi aiheuttaa ulkonäköpaineita, esim. Vihjailemalla laihdutuksesta tai kauneusleikkauksista

Vierailija
10/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkälti tulee muiden kommenteista. Kun lihosin bmi 17,5 -> 19,5, niin kaverit tökkivät vatsaani halventavasti, ja sain kuulla kuinka lihava olen ja miksen ole laihdutuskuurilla. Itse pidin itseäni edelleen ihan kauniina. Myös poikaystävät saattavat vahdata naistensa painoa jopa sairaalloisesti kuten siskoni tapauksessa. N24

Hyi, minkälaisissa piireissä liikut. Kai jätit nuo "kaverit" pois elämästäsi?

Vierailija
11/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten ulkonäkökilpailu tuskin on miehiä varten, vaan naiset vain kilpailee keskenään. Miehet jo nauraa törröllään oleville ankkahuulille ym. ihme jutuille, kun naiset kilpaa kuviaan instaan jakekelee. 

Tämä on ihan totta. Siksi ärsyttääkin helvetisti, kun aina jostain löytyy jopa joku ammattilais- tai asiantuntija-asemassa oleva sanomaan, että "kyllä kuulkaa tytöt ne pojat vähän pulleammistakin tykkää!" No helkkari, kun ei kiinnosta mistä pojat tykkää! 

Vierailija
12/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Onneksi on jokunen määrä heitäkin, jotka uskaltavat olla mitä haluavat. Erottuvat massasta ja kyllähän miehet sellaiset huomaa.

Niimpä! Vaan massasta erottujat ovat omia itsejään. 

Vierailija
13/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä jokainen nainen saa seksiä ja parisuhteen. Miehellä etenkin irtoseksi on tiukassa, jos ei ole komistus. Silti naisten paineista puhutaan aina, mutta miehistä viis veisataan?!

Miesten ongelmat ovat oma vika, naisten yhteiskunnan syytä.

Vierailija
14/14 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin naisena suhtaudun suopeasti kanssasisariin, on inhimillistä ettei kukaan ole täydellinen.

Mun käsityksen mukaan juuri teinipojat/nuoret miehet arvostelee naisia kaikkein pahiten, juuri ulkonäön perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi