Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI PETIT? Oliko se

Vierailija
06.03.2006 |

sen arvoista? Kaduttaako/kaduttiko? Jäitkö kiinni? Tuliko mitään seurauksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? - Himosta

Oliko sen arvoista? - En tiedä. Ainakin tiedän nyt että oikeasti on olemassa (Paljon!!) parempaa seksiä. Onko se tieto sitten minulle hyväksi vai ei - en tiedä.

Kaduttaako? - Ei pahemmin.

Jäitkö kiinni? - En.

Seurauksia? - Ei vielä ainakaan. Vähän pelottaa kun toinen osapuoli taisi vähän ihastua/rakastua, ei osaa pitää seksiä seksinä, vaan kaipaa jotain enemmän.

Vierailija
2/4 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Himosta, jänästä tunteesta

Oliko sen arvoista? Ehdottomasti oli, avasi silmiäni siitä millaista seksiä on olemassa, jotakin sellaista josta en voinut ikinä edes unelmoida

Kaduttaako? Ei yhtään...

Jäitkö kiinni? En.

Seurauksia? Ei oikeastaan vähän vaikea istua samassa kahvipöydässä mieheni ja tämän " yhden illan jutun" kanssa, ja jutella niitä näitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Vierailija
4/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Olin nuori, tyhmä, pelkuri ja sekaisin tunteista.

Oliko sen arvoista? Itse seksi ei todellakaan ollut sen arvoista. Mutta toisaalta näin jälkeenpäin ajateltuna oli, sillä opin asian kantapään kautta enkä usko että voisin enää tehdä toiselle ihmiselle mitään sellaista. Opin myös kestämään tekoni seuraukset ja lopulta antamaan itselleni anteeksi. Parempi nämä on oppia jo teininä, kuin myöhemmin "oikeassa" suhteessa todennäköisesti tuplasti vaikeammassa tilanteessa.

Kaduttaako/kaduttiko? Tottakai. Kadutti vuosia.

Jäitkö kiinni? Tunnustin itse melkein välittömästi.

Tuliko mitään seurauksia? Tottakai, kumppani suuttui ja itselle tuli hirveä olo pitkäksi aikaa. Mutta toisaalta vielä pahempi omatunto olisi ollut, jos en olisi kertonut. En haluaisi enää sellaisen tunteen kanssa, ja olen mielummin pettäjä mutta rehellinen kuin pettäjä ja valehtelija. Valehtelu satuttaa ainakin itseäni enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän