Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brad Pittiä epäillään lastensa pahoinpitelystä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Se on sitten täyshuoltajuus Angelinalle, Brad saa olla iloinen jos saa nähdä lapsiaan edes valvotusti jos nuo syytteet vahvistetaan. 

Vierailija
2/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo viittaa jo mielenterveysongelmiin kyllä.... Ei enää lähimainkaan normaalia, ilmeisesti hermot ihan riekaleina.

Ilmeisesti yksityislentokoneella ei aina lennäkään onnellinen perhe.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tuli sopivasti julki juuri nyt.

Vierailija
4/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jännämieheltä voi odottaa? Ihme ettei angelicaa ole lätkinyt turpaan.. Tai mistä me tiedetään vaikka onkin? pian selvinee

Vierailija
5/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä jännämieheltä voi odottaa? Ihme ettei angelicaa ole lätkinyt turpaan.. Tai mistä me tiedetään vaikka onkin? pian selvinee

Veikkaan että Jolie löisi kyllä takaisin.

Vierailija
6/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tuli sopivasti julki juuri nyt.

No siis tämähän tapahtui viikko sitten, Angelina muutti pois lasten kanssa seuraavana päivänä ja laittoi avioeron vireille viisi päivää sen jälkeen. Ei kai mikään ihme että tämä tuli julki nyt? 

Vierailija
7/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi pelkkä huhu, en muodosta mielipidettä näin hatarilla tiedoilla. Voi hyvin liittyä huoltajuustaistoon tämä väite.

Vierailija
8/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen pitänyt Bradia rentona pössyttelijänä... Taisi ollakin vähän kovemmasta kamasta kyse kuin marisätkästä silloin tällöin. 

Vierailija
9/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi pelkkä huhu, en muodosta mielipidettä näin hatarilla tiedoilla. Voi hyvin liittyä huoltajuustaistoon tämä väite.

Ei ole pelkkä huhu, kun poliisi ja lastensuojelu tutkii asiaa ja on haastatellut molempia vanhempia. 

Vierailija
10/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun olen pitänyt Bradia rentona pössyttelijänä... Taisi ollakin vähän kovemmasta kamasta kyse kuin marisätkästä silloin tällöin. 

Kyllä alkoholikin voi jonkun tyypin (sopivat geenit) pään sekoittaa pahasti. Ei tarvita välttämättä kokaiinia tai metamfetamiinia siihen....

Vierailija
11/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ei ole maailman rikkaimmilla ja kauneimmillakaan täydellinen elämä. Onkohan tätä kestänyt kauemminkin ja tämä oli ns. viimeinen niitti? 12 vuotta kuitenkin ehtivät olla naimisissa. 

Vierailija
12/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää. Minä olen ollut siinä uskossa, että Angelina on noista kahdesta se tasapainottomampi.

Vierailija
13/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää. Minä olen ollut siinä uskossa, että Angelina on noista kahdesta se tasapainottomampi.

Juu, varmaan melkein kaikki ulkopuoliset ovat ajatelleet noin.

Vierailija
14/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkoholikin voi jonkun tyypin (sopivat geenit) pään sekoittaa pahasti. Ei tarvita välttämättä kokaiinia tai metamfetamiinia siihen....

Joo totta. "Rähinäviina" voi kyllä olla ihan yhtä paha kuin kovat huumeet siinä miten se saa jotkut käyttäytymään. Luulisi että Bradillakin olisi jo kaikkea, ei tarvitsisi juoda... Mutta ei kai sitä tiedä millaista elämä kulissien takana oikein on. 

Vierailija
15/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Ei ole maailman rikkaimmilla ja kauneimmillakaan täydellinen elämä. Onkohan tätä kestänyt kauemminkin ja tämä oli ns. viimeinen niitti? 12 vuotta kuitenkin ehtivät olla naimisissa. 

Nuo menivät naimisiin 2014, laske siitä.

Vierailija
16/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä nyt ihan vielä tuon uutisoinnin perusteella alkaisi tehdä Bradista lastenhakkaajaa...

Vierailija
17/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TMZ ja mustamaalaus-yritys. Ja mammat uskoo kaiken.

Vierailija
18/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, varmaan melkein kaikki ulkopuoliset ovat ajatelleet noin.

Angelina on kuitenkin ollut jo pitkään kuivilla, ainakin julkisen tiedon mukaan. Brad kuitenkin on oikein hyviä kavereita tunnettujen kokapäiden kuten Quentin Tarantinon kanssa. Ei se julkisuuskuva ole aina sama asia kuin mitä oikeasti on meneillään. 

Vierailija
19/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä nyt ihan vielä tuon uutisoinnin perusteella alkaisi tehdä Bradista lastenhakkaajaa...

Ei lastenhakkaajaa mutta ei myöskään ihan tasapainoista kuvaa tule. Jotain todellisia ongelmia taustalla on varmasti.

Vierailija
20/31 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina suojelee lapsiaan leijonaemon lailla ja se on aivan oikeutettua.