Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ashley Graham, "jumalatar"?

Vierailija
22.09.2016 |

No niin, eli siis me tavalliset xl- suomimammatkin olemme hottiksia! Ashleyn paino on yli 90 kg:http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001265759.html
Koska pääsen muotikuvauksiin?

Aika tanakat ja selluiset reidet hänellä tuossa vikassa kuvassa vaikka kasvot ovat kauniit.Tekee pahaa noiden reisien iho nähdä noin läheltä :/

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että mainoksissa on enemmän xl-koon naisia, vaikken itse l-xl-kokoisia naisia seksikkäinä pidäkään. Kysyntää isoille vaatteille näyttää olevan, joten on ihan oikein, että isoja naisia nähdään mainoksissa.

T: Mies 28

Vierailija
2/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley on aivan törkeän kaunis! Kiva että tulee vaihtelua mallimaailmaankin, vihdoin. Ja suurimmalla osalla naisia nyt on selluliittia, koita kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, että mainoksissa on enemmän xl-koon naisia, vaikken itse l-xl-kokoisia naisia seksikkäinä pidäkään. Kysyntää isoille vaatteille näyttää olevan, joten on ihan oikein, että isoja naisia nähdään mainoksissa.

Onhan se hyvä, mutta miksi kutsutaan "jumalattareksi" kun on vain xl- malli muiden joukossa. Tuon näköisiä ovat kadut pullollaan. 

Vierailija
4/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvä, mutta miksi kutsutaan "jumalattareksi" kun on vain xl- malli muiden joukossa. Tuon näköisiä ovat kadut pullollaan. 

En tiedä, eikä minua kiinnosta. Saahan sitä kutsua vaikka Tukiaista jumalattareksi.

Vierailija
5/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ashley on aivan törkeän kaunis! Kiva että tulee vaihtelua mallimaailmaankin, vihdoin. Ja suurimmalla osalla naisia nyt on selluliittia, koita kestää.

Kasvot ovat kauniit mutta vartalo kuin maatalon emännällä jonka vuoksi ei voi kutsua jumlalattareksi. Ja voi olla xl ilman sellua.

Vierailija
6/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sössö tähän sanois?

Vierailija
7/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ashley voisi olla ihan nätti ja hyvännäköinen jos laihtuisi 15-20kg

Ei kasvoissa mitään vikaa oo mutta liian pullea ja vahva keskikroppa. ..

Vierailija
8/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies 39v lihaksikas 188cm ja painoa 95 kg

Jos lyhyempi nainen painaa saman niin se on kyllä liikaa painoa naiselle.

Yleisesti ottaen yli 75kg painava nainen on pullukka enemmän tai vähemmän, ei hyvä.

Vierailija
9/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jotain samaa näköä kuin Kelly Brook mutta se on normaalikokoinen ainakin lähes

Vierailija
10/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley on 175cm pitkä. Ihan eri asia jos 160cm pitkä painaa tuon saman. Ashley on upea ja terveen näköinen nainen. Olen niin kyllästynyt laihuuden ihannointiin. Ashleylla on upeat muodot eikä hän näytä keuhkotautiselta kulkukissalta, jolla on rintakehä kuopalla, kuten laihoilla naisilla yleensä.

Vierailija
11/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot, kaunis vartalo. Mutta onko voittanut geenilotossa vai onko Photoshop laulanut, kun mikään ei roiku eikä missään ole makkaroita? Mulle on muodostunut makkaroita aina, alipainoisena ja treenattunakin.

Vierailija
12/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, eikä minua kiinnosta. Saahan sitä kutsua vaikka Tukiaista jumalattareksi.

Hän kieltämättä muistuttaakin niitä kivikautisia jumalatarpatsaita.

Vierailija
13/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää alastonkuvassa pienemmältä kuin muissa kuvissa.

Vierailija
14/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kasvoiltaa, mutta onhan tuo nyt melkoisen tanakassa kunnossa. Mutta jokainen saa esitellä itseään ja toisaalta on ihan hyvä näyttää muitakin esimerkkejä anorektikoiden vastapainoksi.

Vierailija
15/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ashley on 175cm pitkä. Ihan eri asia jos 160cm pitkä painaa tuon saman. Ashley on upea ja terveen näköinen nainen. Olen niin kyllästynyt laihuuden ihannointiin. Ashleylla on upeat muodot eikä hän näytä keuhkotautiselta kulkukissalta, jolla on rintakehä kuopalla, kuten laihoilla naisilla yleensä.

Olipa taas harvinaisen törkeä kommentti. Jännä miten ylipainoisia ei saa missään kommentoida, mutta hoikkia saa mollata minkä jaksaa. 

Ja kun katsoo tuota viimeistä kuvaa, niin ei se nyt ihan terveeltäkään näytä.

Vierailija
16/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, pitääkin lihottaa 25 kiloa niin pääsen supermalliksi ja voi lopettaa oikeiden kaloreita kuluttavien töiden teon.

Vierailija
17/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kaunis ja näyttää hyvinvoivalta. Taas nähdään, kuinka pyöreys saa aikaan isoja tunnereaktioita ja ulkonäön arviointia ja spekulointia. Aina löytyy joltakin arvosteltavaa, on sitten lihava, laiha tai liian lihaksikas. Mielestäni hieno juttu, että erikokoisia naisia käytetään malleina

Vierailija
18/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä näköinen ja kokoinen on, aina saadaan tappelua aikaiseksi. Ashley on mielestäni todella kaunis, niin kasvoilta kuin kropaltaan. Tykkään kun naisella on muotoja ja ylipaino ei automaattisesti tarkoita rumaa. Ihanaa nähdä isompi kokoisiakin naisia malleina!

Vierailija
19/33 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas sinusta on tullut pullukka & kyllä rikoo on riskillä ruma 😃 juu näin on

Vierailija
20/33 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä läskien haukkujista valittajat. Läski nyt vaan on rumaa jos sitä on liikaa. Minusta hän näyttää ällöttävältä porsaalta, vaikka onkin naamasta nätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä