Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasiluokkalainen ei meikkaa

Vierailija
22.09.2016 |

Koko muu tyttöporukka (14 tyttöä luokalla) meikkaa aika voimakkaastikkin. Tyttöni on tyytyväinen itseensä, eikä meikkaa asmuisin. Hyvä kun hiuksensa harjaa. Huolehtii hygieniastaan muuten kyllä hyvin.
Älkää nyt sanoko että kaikkien teidän 14 v tytöt kulkevat jo meikit naamassa...?
Meillä tyttö sanoi että osa luokan tytöistä näyttää ihan järkyttävälle meikkeineen päivineen. Ei ikinä sanoisi sitä kenellekkään suoraan, mutta kotona kertoi pari kertaa olleensa vähällä revetä nauruun kun joku oli vähän piirtänyt kulmakarvoja ja pistänyt poskipunaa, eli ylilyöntejäkin tapahtuu. Meillä aamun minuutit käytetään tarkasti nukkumiseen...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Ainoat kasit, jotka tunnen, siis vuosikymmenten aikana, jotka eivät meikanneet ovat olleet lesboja.

Vierailija
22/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen, en meikkaa ollenkaan. En ole lesta, enkä lesbo. Olen onnellisesti naimisissa maailman parhaimman miehen kanssa. Joskus yläasteella/lukiossa kokeilin meikkaamista, mutta ihoni kutisi ihan älyttömästi ja tuli muutenkin sellainen tukkoinen olo iholle, joten totesin, että tämä ei ole minun juttuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi