Poliisit laittoivat laatikossa pari päivää vankina olleen naisen uudestaan samaan laatikkoon ja kommentoivat sitten itkuiselle naiselle: "Hyvinhän sä mahduit sinne vielä!"
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001266014.html
Tilannetajun mestareita...
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittoivat? Eiköhän nuo olisi voineet kokeilla sitä jollain samankokoisella naispoliisillakin jos tuo olisi kieltäytynyt menemästä sinne itse.
Yksi palomiehenä työskentelevä tuttu kertoi aikanaan että hyvä että tavallinen kansa ei pääse kuulemaan mitä läppää nämä keskenään siellä sammutustehtävässä heittävät. Se on aika henkisesti raskasta hommaa, ei pelkästään tuhoutuneen omaisuuden vuoksi vaan siksi että välillä löytyy uhrejakin. SItä painetta koitetaan sietää heittämällä ulkopuolisen korviin aika oudon kuuloisia vitsejä tai läppää.
Poliiseilla ei paineet ole sen pienemmät ja jatkuvasti tulee vastaan sellaista tilannetta jota normaali-ihminen ei hyvällä tuurilla näe koskaan elpämänsä aikana.
Tai sitten tuollaisiin hommiin hakeutuu ihmisiä, joilla on tarve alistaa ja nöyryyttää muita. Keneltä se onnistuisi helpommin kuin poliisilta? Kukaan ei tosin usko että tällaisia ihmisiä on olemassa, ennen kuin sellaisen kohtaa.
Kyllä ja vartijoiksi.
Miksi ihmeessä tuo piti yleensäkään tehdä ja kuvata?
Naisparka saanut kestää muutenkin, niin sitten vielä, että kikatellaan vieressä ja heitellään verevää läpändeerusta.
Ei saa kiroilla. Ihmettelen näitä epäpäteviä sikanaamoja, joita Suomen valtio palkkaa. Haistakaa ***** siat
Jospa tää nainen on lihonut ja itse puhunut ettei ehkä mahdu enää. Narkit on aika luuviuluja.
Mä en kans ymmärtänyt yhtään tota heittoa, järkyttävää. Hyvinhän sä mahduit sinne? Mitä helvettiä oikeesti??