Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari-Matti Latvala maksaa kaiken Maisalle

Vierailija
22.09.2016 |

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jari-matti-latva….

Ovat tunteneet n 4kk. Tapaisivat salasuhteena, kun Maisa oli vielä sen jääkiekkoilijan Pullin kanssa ja hänen kanssa oli reissussa huhtikuun lopussa (Pullin maksamana tietty). Mikä on tällaisen naisen nimitys, kysyn vaan?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kadehdittaa toisen elämä, niin ei kannata levitellä jakojaan piheille miehille. Itsehän se puolisonne valitsette.

Kadehditko sinä myös Hakkaraisen kännitoilailuja jos paheksut sitä palstalla?

Hohhoijaa, paheksumista on ainakin kahta lajia; halveksuvaa paheksuntaa (lihavat, alkoholistit ym.) ja kateellista "paheksumista", eli kateus kirvoittaa kielen ja masentaa mielen. Silloin aletaan paheksua av:lla ja kysellään "kutsumanimeä" naiselle, jolle mies maksaa kaiken. Kateuttahan tämä on. Miksi se pitää naamioida jonkin "paheksunnan" alle? Kovin ollaan "suoraan sanomassa asioista", mutta perusteluja vaadittaessa piiloudutaan paheksunnan viittaan. -ei edellinen

Vierailija
22/37 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää lähinnä Latvalan tyhmyys. Kauanko kaveri luulee, että Maisa pysyy passattavana, kun naisen suhdehistoria on mitä on.

Entä jos Maisa on hänelle vain kotona oleva vakipano ja tekee muualla mitä lystää? Ei epäluotettavaan ihmiseen tarvitse välejä kokonaan katkaista. Hänet vain asetetaan siihen kategoriaan, jonka hän ansaitsee ja häntä kohdellaan sen mukaan.

Miksi Maisa ei voisi katkaista välejään Jari-Mattiin jos tämä on epäluotettava Maisaa kohtaan?

Tottakai voi katkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kadehdittaa toisen elämä, niin ei kannata levitellä jakojaan piheille miehille. Itsehän se puolisonne valitsette.

Hohhoijaa, paheksumista on ainakin kahta lajia; halveksuvaa paheksuntaa (lihavat, alkoholistit ym.) ja kateellista "paheksumista", eli kateus kirvoittaa kielen ja masentaa mielen. Silloin aletaan paheksua av:lla ja kysellään "kutsumanimeä" naiselle, jolle mies maksaa kaiken. Kateuttahan tämä on. Miksi se pitää naamioida jonkin "paheksunnan" alle? Kovin ollaan "suoraan sanomassa asioista", mutta perusteluja vaadittaessa piiloudutaan paheksunnan viittaan. -ei edellinen

Ja tämä jaottelu tulee tehdä sinun mieltymyksiesi mukaan? Minä en todellakaan kadehdi naisia, jotka loisivat miesten rahoilla. Olen itse mies, joka ei loisi kenenkään rahoilla. Sen sijaan kuvatun kaltaisia naisia vältän kuin ruttoa jos yrittävät minusta hyötyä. Toki voin olla heidän kanssaan tekemisissä, mutta pidän huolen, että he eivät saa siitä mitään muuta kuin seurani. Onneksi en ole niin varakas, että minusta pyrittäisiin lähtökohtaisesti hyötymään rahallisesti, vaan minua lähestyvät naiset, jotka ovat minusta oikeasti kiinnostuneita.

Vierailija
24/37 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä jaottelu tulee tehdä sinun mieltymyksiesi mukaan? Minä en todellakaan kadehdi naisia, jotka loisivat miesten rahoilla. Olen itse mies, joka ei loisi kenenkään rahoilla. Sen sijaan kuvatun kaltaisia naisia vältän kuin ruttoa jos yrittävät minusta hyötyä. Toki voin olla heidän kanssaan tekemisissä, mutta pidän huolen, että he eivät saa siitä mitään muuta kuin seurani. Onneksi en ole niin varakas, että minusta pyrittäisiin lähtökohtaisesti hyötymään rahallisesti, vaan minua lähestyvät naiset, jotka ovat minusta oikeasti kiinnostuneita.

Ei minun mieltymyksiä mistään jaottelusta tai siitä kuinka tulee toimia, vaan realismia tekopyhyydestä. Olen aivan varma, että iso osa näistä "paheksujista" vaihtaisi osia esim. Maisan kanssa.

Kyse on siitä, että jokainen käyttää rahansa mihin haluaa. Mikä oikeus kellään on paheksua vieraiden ihmisten elämää? Kummallinen tämä nykypäivä, kun kaikesta on annettava se oma lausunto ja tuomio. Tuomitaan täysin tuntematta ihmiset, joiden elämästä ei edes tiedetä oikeesti mitään. Näillä kahdella on oma diili, mitä se kenellekään kuuluu? J-M tietääkseni täysi-ikäinenkin, joten omat rahat ja oma lupa, ilman kenenkään paheksumisia.

Jk. Mulla on ammatti ja työpaikka, eikä kukaan elätä, joten tämän kortin voi unohtaa.

Vierailija
25/37 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi Maisaa kiinnostanut jos J-M olisi esim. köyhä bussikuski. Nyt Maisa saa rikkaan miehen ja J-M todennäköisesti aikamoisen pedon sänkyynsä.  Molemmat tyytyväisiä. Kunhan vaan J-M ymmärtäisi tehdä avioehdon mikäli naimisiin menevät.

Vierailija
26/37 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mieltymyksiä mistään jaottelusta tai siitä kuinka tulee toimia, vaan realismia tekopyhyydestä. Olen aivan varma, että iso osa näistä "paheksujista" vaihtaisi osia esim. Maisan kanssa.

Kyse on siitä, että jokainen käyttää rahansa mihin haluaa. Mikä oikeus kellään on paheksua vieraiden ihmisten elämää? Kummallinen tämä nykypäivä, kun kaikesta on annettava se oma lausunto ja tuomio. Tuomitaan täysin tuntematta ihmiset, joiden elämästä ei edes tiedetä oikeesti mitään. Näillä kahdella on oma diili, mitä se kenellekään kuuluu? J-M tietääkseni täysi-ikäinenkin, joten omat rahat ja oma lupa, ilman kenenkään paheksumisia.

Jk. Mulla on ammatti ja työpaikka, eikä kukaan elätä, joten tämän kortin voi unohtaa.

Ihmisillä on mielipiteet asioista halusit sitä tai et. En minä lähde tätä nimenomaista tapausta kommentoimaan, koska en tiedä yhtään millaisia nuo ihmiset oikeasti ovat.

Vierailija
27/37 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että esim. Maisan mielenkiinto ei riitä tavanomaiseen työhön ja opiskeluun. Tosin kaikkien pitää käyttää niitä avuja mitä on suotu.

Vierailija
28/37 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Maisan lapsi on?

Vierailija
29/37 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Voisin kuvitella että esim. Maisan mielenkiinto ei riitä tavanomaiseen työhön ja opiskeluun. Tosin kaikkien pitää käyttää niitä avuja mitä on suotu.

Ei Maisalla ole omasta takaa mitään avuja. Kirurgi ne avut on luonut...

Vierailija
30/37 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin maksaisin Maisalle kaiken, jos minut huolisi.

Vierailija
31/37 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaakohan se sille kunnon asianajajan Axlgateen?

Vierailija
32/37 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisahan näyttää ihan paistuneelta kalkkunalta.

Vierailija
33/37 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Runkkailin Maisan IRC-gallerian kuville jo silloin, kun olimme teini-ikäisiä (olen suunnilleen Maisan ikäinen). Oli kaunis ja seksikäs jo silloin. Mielestäni oli kauniimpi ennen kirurgin veistä.

Vierailija
34/37 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Runkkailin Maisan IRC-gallerian kuville jo silloin, kun olimme teini-ikäisiä (olen suunnilleen Maisan ikäinen). Oli kaunis ja seksikäs jo silloin. Mielestäni oli kauniimpi ennen kirurgin veistä.

On on on kaikki kauniimpia ilman tekoripsiä, botoxia, silikonia ja kirurgin veistä. Tää nyky-yhteiskunta vaan ns.pakottaa käyttämään kaikkia "lisäkkeitä" kun ei luoteta omaan itseen ja otetaan mallia ameriikasta.

Vierailija
35/37 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olisi Maisaa kiinnostanut jos J-M olisi esim. köyhä bussikuski.

Tuskin olisi sitä juha-mattia kiinnostanu se maisa, jos se EI olisi isotissinen blondi....

Vierailija
36/37 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖÖÖÖ LATVALAHO JA TÖRPPÖ

Vierailija
37/37 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa on symppis, vaikka onkin silikonibimbo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi