Umpikengät jalassa taas ja ahdistaa :(
Sandaaleissa toukokuusta lähtien ja voi kun on ikävä taas kulkea tavallisissa popoissa.
Kommentit (9)
Mikä pakko on vaihtaa vielä umpikenkiin? Hyvin tarkenee, kun päivälämpötilat huitelee vielä melkein 20 asteessa.
Sukat ahdistaa myös minua, mutta kun ei tarkene enää ilman.
Hauska kuulla, että on muitakin villejä ja vapaita. Jos on huomenna yhtään kelejä, niin palaan takaisin sandaaleihin.
Itseäni ahdistaa enemmän se, että lämpöasteita on enää päivisin 10c ja pimeys tulee jo iltaseitsemältä.
Sama! Sukat muka puristaa ja jalkoja kutittaa eikä niitä saa raavittua, kun on kengät jalassa. :-( onkohan mulla joku tuntoyliherkkyys? Yritin kulkea sandaaleilla mahdollisimman pitkään, mut viime viikolla en enää kehdannut laittaa jalkaan. Uloslähtökin oli niin mukavan nopeaa, kun sai vain potkaista sandaalit jalkaan ja menoksi...
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko on vaihtaa vielä umpikenkiin? Hyvin tarkenee, kun päivälämpötilat huitelee vielä melkein 20 asteessa.
Ehkä siellä. Täälläpäin on päivälämpötila noin 10 C.
Minun sandaalikausi jatkuu vielä hyvän aikaa. Lisään säärystimet, kunhan vielä kylmenee. Kunnolla kylmennyttyä siirryn talvikenkiin, jotka eivät purista reilun kokoista vaivasenluuta ja vasaravarpaita.
Käytän 100 % puuvillaa olevia sukkia. Ne ovat ihania :)
Keinokuitusukat ovat puistattavia.
Ei niissä viihdy 😔.. .😝
Eräs vuosi marraskuussa töissä törmäsin yhteen nuorukaiseen, joka käveli ulkona paljain jaloin. Kuulemma vasta isommilla pakkasilla siirtyy käyttään kenkiä. Pitäiskö ottaa haasteena ja kokeilla samaa? :-)
Minua ahdistaa sukat, onneksi vielä tarkenee nilkat paljaana.