Millaiset kengät nyt syksyllä mekon kanssa?
Kaapissa lojuu parikin mekkoa (polvipituiset) joita voisi käyttää nyt syksyllä paksujen sukkisten kanssa, mutta mitkään kengät ei sovi. Saappaita ei vielä viittis laittaa.
Kommentit (8)
Riippuu mukavuudesta, mekon mallista, omasta tyylistä ja sääristä. Mä pidän matalakorkoisista kävelykengistä, joita ennen myös läskäreiksi sanottiin. Sievin klassikkokengät on mun mielestä hyvät, lisäksi Eccon vähän herrainkenkien malliset (Ecco Soft?). Kun syyssateet tulee, niin kumpparit ulkona, tietysti, ja sisällä voi olla vaikka kuinka sirot kengät.
Mekot rentoja arkisis ja trikoota tai neuletta. Kokeilin eilen kesäkenkien (matalat balleriinat, kiilakorkoavokkaat) ja nilkkureiden kanssa mutta kumpikin vaihtoehto näytti todella tyhmältä mun päällä, varsinkin nilkkurit.
Korkkareilla joissa korkea korko en pysty kävelemään ja jalat kipeytyy. Enkä ole löytänyt sellaisia maltillisella tukevalla korolla (3-4cm).
Ap
Mä käytän sellaisten sirojen chelsea nilkkureiden kanssa. Ja välillä nahkaisia pitkävartisiä converseja.
Lenkkaria jalkaan vaan. Mitä väliä sopiiko tyyliin
Ei kyllä mitään helkutin lenkkareita/tennareita.
Olen yrittänyt etsiä lämpimiä, vedenkestäviä ja naisellisia kenkiä, jotka sopivat jalkaani ja ovat ruskeat, mutta tuntuu, että helpommin löytäisi padallisen kultaa sateenkaaren päästä.
Ihan mekosta ja kokonaisuudesta kii. Saapikkaat (itellä on vuorettomat välikauteen sopivat), nilkkurit, tennarit, avokkaat, kävelykengät. Varrettomien kenkien (noi kolme viimestä) kanssa yhdistän joskus yksväriset säärystimet.
Meillä ollaan vielä menty kesäkengillä, mutta kyllähän se väkisin kohta eteen tulee, että syyskengät täytyy kaivaa esille. Mekon kanssa sopii mm. maiharityyliset syyskengät (mekon tyylistä riippuen) tai sitten nätit nahkaiset nilkkurit. Niitähän on kaikkia tosi naisellisia rusettisomisteisiakin yms. Myös saapikkaat käy hyvin.