Läskiyden hyväksyntää parhaillaan ykkösellä
Eli inhimillinen tekijä kyseessä.
Vaikka itse olen normaalipainoinen mies, niin kyllä mä tavallaan ymmärrän noiden ylipainoisten naisten juttuja. En ole koskaan uskonut näihin kaupallisiin hömpänpämppä dieetteihin, vaan olen ollut juurikin sitä mieltä, että niillä saa vaan elämänsä vieläkin enemmän sekaisin.
Kun lähtee elämäänsä muuttamaan, niin täytyy olla selkeä ja pitkäjänteinen visio siitä mihin on pyrkimässä. Eikä missään nimessä se visio voi olla nopea laihtuminen, jos halutaan elämän muuttuvan lopullisesti oikeaan suuntaan ja siinä prosessissa pitää pään pysyä kasassa, muuten tulee noutaja.
Kommentit (10)
Mietitkö myös lihavien miesten kohdalla, minkälainen vaimo heillä on?
En kyllä saanut tuosta keskustelusta mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
En voi olla silti miettimättä, että millainen mies Saara Särmällä on.
Ilmiselvä rekkalesbo se on. Olen fat admirer ja rakastan naisten lihavuutta yli kaiken, mutta inhoan Särmää niin ulkonäöltä kuin ihmisenä. Oikea punavihreän suwakkinaisen karikatyyri ja ruumiillistuma, saan väristyksiä kun näenkin.
minusta oli hyvää asiaa. jos ihminen rakastaa itseään, ei se tarkoita, että olisi tietynnäköinen. mutta jos ihminen on minkälainen vaan, ei ole sinun asiasi sitä miettiä. jokaisella on oma polkunsa. Kyseessä on oikeus omaan vartaloonsa ja omaan elämäänsä. usein juuri ne kaikkein onnettomimmat ovat kovimpia arvostelijoita, tuohan se mielihyvää? omille lapsilleen kannattaa oppiva salliva ja rakastava suhde omaan vartaloonsa ja muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Facesta ja ihan tavallinnen kaljupää. Ja kun se kuitenkin kiinnostaa niin: Saaraa laihempi vaikkei itsekään mikään trimmi.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö myös lihavien miesten kohdalla, minkälainen vaimo heillä on?
Kyllä mietin. Ja miehen statusta että silläkö vaimonsa sai kun ei ulkonäöllään.