Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAINEN, mitä ajattelet väärään aikaan tai väärässä paikassa erektion saavasta miehestä

Vierailija
21.09.2016 |

Eli jos mies saa stondiksen esimerkiksi sekasaunassa, niin mitä ajattelet hänestä?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tällaisessa tilanteessa. Mutta luulen, että kiussantuisin sekä omasta että toisen puolesta.

Vierailija
22/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin imeä

T setämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt jumalauta sairasta jos ei aikuinen ukko saa meisseliään pidettyä aisoissa julkisissa tilanteissa!

Erektioon ei voi itse millään tavalla vaikuttaa

Höpöhöpö. Mielensä voi ohjata asioihin, jotka eivät kiihota. Minusta olisi todella kummallista, jos jollakin alkaisi sekasaunassa seisoa, jos siellä ollaan ihan tavallisesti. Jos alkaa tuntua painetta, niin sitten vaan miettimään kotitöitä. T:mies

Vierailija
24/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt jumalauta sairasta jos ei aikuinen ukko saa meisseliään pidettyä aisoissa julkisissa tilanteissa!

Höpöhöpö. Mielensä voi ohjata asioihin, jotka eivät kiihota. Minusta olisi todella kummallista, jos jollakin alkaisi sekasaunassa seisoa, jos siellä ollaan ihan tavallisesti. Jos alkaa tuntua painetta, niin sitten vaan miettimään kotitöitä. T:mies

Jotkin onnistuu tuossa, mutta esimerkiksi minulle käy niin että kun se alkaa niin se menee tappiin asti, eli ei auta vaikka ajattelisit mitä. T: toinen mies 

Vierailija
25/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mies. Erektio tulee ihan ilman seksuaalista kiihotustakin. Normaalille terveelle miehelle tulee erektio monta kertaa päivässä ihan ilman mitään seksuaallista ajattelua

Vierailija
26/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, luonnollista.

Vierailija
27/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisi panettaa tietenkin... Mutta mä oonkin vähän yliseksuaalinen ilmeisesti. Voin oikein kuvitella miten mulla alkaisi päässä pyöriä kaikki mahdolliset fantasiat miten kohta jäätäisiin kahden jne😄

Vierailija
28/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisi panettaa tietenkin... Mutta mä oonkin vähän yliseksuaalinen ilmeisesti. Voin oikein kuvitella miten mulla alkaisi päässä pyöriä kaikki mahdolliset fantasiat miten kohta jäätäisiin kahden jne😄

En tiedä yliseksuaalinen mutta seksuaalinen ainakin ;) Fantasiat ovat hieno asia... 

Vierailija
29/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeassa talossa ei sekasaunota!

Vierailija
30/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla vähän vaivaannuttava tilanne. lisäksi kyllä kiihottaisi jos mies olisi suunnilleen saman ikäinen eikä erityisen ruma. 

Vierailija
31/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää sun kaltaisia naisia

Vierailija
32/115 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisi olla vähän vaivaannuttava tilanne. lisäksi kyllä kiihottaisi jos mies olisi suunnilleen saman ikäinen eikä erityisen ruma. 

Tekisitkö mitään?

Vierailija
33/115 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut sellaisessa tilanteessa? 

Vierailija
34/115 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vähän nolostua molempien puolesta. 

Vierailija
35/115 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ajattelisin juuri mitään... 

Vierailija
36/115 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelisin, että hyvä, vehkeet toimii :D 

Vierailija
37/115 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisitkö mitään?

riippuu paikasta/tilanteesta. ehkä. 

Vierailija
38/115 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisitkö mitään?

riippuu paikasta/tilanteesta. ehkä. 

Jos olisit tosiaan jäänyt kahdestaan vaikka johonkin kesämökin saunaan sen uroon kanssa? 

Vierailija
39/115 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up 

Vierailija
40/115 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up