NAINEN, mitä ajattelet väärään aikaan tai väärässä paikassa erektion saavasta miehestä
Eli jos mies saa stondiksen esimerkiksi sekasaunassa, niin mitä ajattelet hänestä?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt jumalauta sairasta jos ei aikuinen ukko saa meisseliään pidettyä aisoissa julkisissa tilanteissa!
Erektioon ei voi itse millään tavalla vaikuttaa
Höpöhöpö. Mielensä voi ohjata asioihin, jotka eivät kiihota. Minusta olisi todella kummallista, jos jollakin alkaisi sekasaunassa seisoa, jos siellä ollaan ihan tavallisesti. Jos alkaa tuntua painetta, niin sitten vaan miettimään kotitöitä. T:mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt jumalauta sairasta jos ei aikuinen ukko saa meisseliään pidettyä aisoissa julkisissa tilanteissa!
Höpöhöpö. Mielensä voi ohjata asioihin, jotka eivät kiihota. Minusta olisi todella kummallista, jos jollakin alkaisi sekasaunassa seisoa, jos siellä ollaan ihan tavallisesti. Jos alkaa tuntua painetta, niin sitten vaan miettimään kotitöitä. T:mies
Jotkin onnistuu tuossa, mutta esimerkiksi minulle käy niin että kun se alkaa niin se menee tappiin asti, eli ei auta vaikka ajattelisit mitä. T: toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mies. Erektio tulee ihan ilman seksuaalista kiihotustakin. Normaalille terveelle miehelle tulee erektio monta kertaa päivässä ihan ilman mitään seksuaallista ajattelua
En ajattele mitään, luonnollista.
Alkaisi panettaa tietenkin... Mutta mä oonkin vähän yliseksuaalinen ilmeisesti. Voin oikein kuvitella miten mulla alkaisi päässä pyöriä kaikki mahdolliset fantasiat miten kohta jäätäisiin kahden jne😄
Vierailija kirjoitti:
Alkaisi panettaa tietenkin... Mutta mä oonkin vähän yliseksuaalinen ilmeisesti. Voin oikein kuvitella miten mulla alkaisi päässä pyöriä kaikki mahdolliset fantasiat miten kohta jäätäisiin kahden jne😄
En tiedä yliseksuaalinen mutta seksuaalinen ainakin ;) Fantasiat ovat hieno asia...
Ruskeassa talossa ei sekasaunota!
voisi olla vähän vaivaannuttava tilanne. lisäksi kyllä kiihottaisi jos mies olisi suunnilleen saman ikäinen eikä erityisen ruma.
Vierailija kirjoitti:
Lisää sun kaltaisia naisia
Vierailija kirjoitti:
voisi olla vähän vaivaannuttava tilanne. lisäksi kyllä kiihottaisi jos mies olisi suunnilleen saman ikäinen eikä erityisen ruma.
Tekisitkö mitään?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ollut sellaisessa tilanteessa?
Voisin vähän nolostua molempien puolesta.
Tuskin ajattelisin juuri mitään...
Mä ajattelisin, että hyvä, vehkeet toimii :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö mitään?
riippuu paikasta/tilanteesta. ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö mitään?
riippuu paikasta/tilanteesta. ehkä.
Jos olisit tosiaan jäänyt kahdestaan vaikka johonkin kesämökin saunaan sen uroon kanssa?
En ole koskaan ollut tällaisessa tilanteessa. Mutta luulen, että kiussantuisin sekä omasta että toisen puolesta.