NAINEN, mitä ajattelet väärään aikaan tai väärässä paikassa erektion saavasta miehestä
Eli jos mies saa stondiksen esimerkiksi sekasaunassa, niin mitä ajattelet hänestä?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mieleen tulee ekana, että tuota ehkä panettaa. Wörkkii!
Näinhän asia voi todellisuudessa myös olla. Mutta kyseessä voi olla myös vain asiaan liittymätön stondis.
Vierailija kirjoitti:
Mua tilanne saattais jopa hieman naurattaa...
Mitä naurettavaa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä katkikselle voe nauraa
Eikös kysymys ollut että mitä ajattelen?
Todellakin se panettaminen tulee vain ja ainoastaan mieleen. Ei tule tuollaisessa tilanteessa mitään muuta mieleen. Vaikka olisi kuinka järkevä selitys takana, ei tule mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ois musta hauska tapaus :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös kysymys ollut että mitä ajattelen?
Todellakin se panettaminen tulee vain ja ainoastaan mieleen. Ei tule tuollaisessa tilanteessa mitään muuta mieleen. Vaikka olisi kuinka järkevä selitys takana, ei tule mieleen.
Jees, no se on täysin ok että ja normaali ajatus :)
Terve ihminenhän mies silloin on, eli ok. En siitä nyt niin isoa juttua tekisi. Kyllähän minullakin alapää saattaa kostua eri asioista, mutta koska sitä ei kukaan huomaa, niin se jää ikiomaksi asiaksi silloin.
En ajaudu enkä varsinkaan hakeudu tilanteisiin, joissa vieras mies saattaisi saada stondiksen.
Vierailija kirjoitti:
En ajaudu enkä varsinkaan hakeudu tilanteisiin, joissa vieras mies saattaisi saada stondiksen.
Eli et esimerkiksi lähde sekasaunaporukan mukaan koskaan?
Ajattelisin että on siinä vastenmielinen tyyppi kun ei osaa käyttäytyä.
juu kirjoitti:
Hahaha :D Se ei ole käytöstapoihin liittyvä asia ;)
Tulisi mieleen että mies on aika vässykkä, ja erittäin kokematon naisten kanssa. Kerran uimarannalla näin kun eräällä miehellä tuli erektio, silloin nauroimme tyttöporukan kanssa että eipä ole tuosta meille mieheksi
No ei haittaa, enemmänkin hymyilyttää ja vähän säälittääkin moinen tahaton reaktio, kun voi olla kiusallista kantajalleen ;-)
T. Kaunis nainen
juu kirjoitti:
Miten tekemistä stondiksella on käyttäytymisen kanssa?
On se nyt jumalauta sairasta jos ei aikuinen ukko saa meisseliään pidettyä aisoissa julkisissa tilanteissa!
Vierailija kirjoitti:
Tulisi mieleen että mies on aika vässykkä, ja erittäin kokematon naisten kanssa. Kerran uimarannalla näin kun eräällä miehellä tuli erektio, silloin nauroimme tyttöporukan kanssa että eipä ole tuosta meille mieheksi
Ei kukaan teitä haluaisikaan
Vierailija kirjoitti:
On se nyt jumalauta sairasta jos ei aikuinen ukko saa meisseliään pidettyä aisoissa julkisissa tilanteissa!
Erektioon ei voi itse millään tavalla vaikuttaa
Varmaan mieleen tulee ekana, että tuota ehkä panettaa. Wörkkii!