Miksi gynen on mielelummin oltava nainen?
Kommentit (39)
Jokainen tietää että miesgyne yrittää vaan päästä pökkimään munallaan kaikkia asiakkaita.
Sitähän aloittaja kysyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huonoksi koettu gynekologi on mies, vetää palstamamma tästä johtopäätöksen että kaikki miesgynekologit ovat huonoja ja käy tulevaisuudessa vain naisgynellä. Todellisuudessa pitäisi tietty testata kymmeniä molempien sukupuolten gynekologeja ennen kuin voisi vetää johtopäätöksiä siitä onko sukupuolten välillä eroja taitavuudessa mutta ennakkoluulot voittavat tässä.
Ei tarvitse. Gynekologi on niin henkilökohtainen asia, että kannattaa mennä ihan reippaasti mutulla.
Yhden gynen testaamalla tiedät että kyseinen yksi gyne oli sulle huono. Et voi vetää mitään koko sukupuolta koskevia johtopäätöksiä.
Minä tiedän ihan käymättäkin yhdellä gynellä, että miehellä on erilainen alapää.
Itsestäänselvyys joka ei liity mitenkään lainaamaasi väitteeseen.
Pelkään että mieslääkäri arvostelisi alapäätäni ja olisi kovakourainen.Pelkään muutenkin vähän miehiä.Kaikki elämäni loukkaukset on tapahtunut miesten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että mieslääkäri arvostelisi alapäätäni ja olisi kovakourainen.Pelkään muutenkin vähän miehiä.Kaikki elämäni loukkaukset on tapahtunut miesten toimesta.
niinpä!mieshän voi sanoa ihan mitä tahansa!mulla ainakin vähän pervo kuva miesgyneistä...miettii varmaan koko ajan "onpas toi ajellut karvansa" tai "onpas löysä" jne... :/
Ihmettelen miksi ylipäänsä heteromies haluaa gynekologiksi.
Vierailija kirjoitti:
Paljon operatiivista tekemistä, mahdollisuus yksityisellä työskentelyyn, ei päivystystä suuremmin, monipuolinen tietopohja... Ammatillisesti yksi parhaista erikoistumisaloista.
Olin 19-v. nätti nuori tyttönen kun gyneksi osui yli 60 -v. mies. Hiplasi sisäreisiäni jotenkin ihan liikaa kun halusi "kokeilla ihoa kun ei oo koskaan nähny niin sileetä ihoa reisissä" ja pillerireseptin kirjoittamisen jälkeen vielä päätti, että "katotaas sittenkin vielä ne rinnat" ja teki kyllä kovin erikoisen perusteellisen tsekin nypläten joka sentin.... Huohotti ja henkäili samalla, yök. Olo mulla oli tosi vaivautunut, vieläkin häiritsee se perverssi vaikutelma, minkä jätti koko käynnistä. Sen jälkeen pyytänyt aina naisgynen ja melkein niin, että mitä kylmäkiskoisempi ja kuivempi ämmä, sen parempi. Hiplaajat ja helläkädet hankin jostain muualta jalkoväliini kuin lääkärikeskuksesta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olin 19-v. nätti nuori tyttönen kun gyneksi osui yli 60 -v. mies. Hiplasi sisäreisiäni jotenkin ihan liikaa kun halusi "kokeilla ihoa kun ei oo koskaan nähny niin sileetä ihoa reisissä" ja pillerireseptin kirjoittamisen jälkeen vielä päätti, että "katotaas sittenkin vielä ne rinnat" ja teki kyllä kovin erikoisen perusteellisen tsekin nypläten joka sentin.... Huohotti ja henkäili samalla, yök. Olo mulla oli tosi vaivautunut, vieläkin häiritsee se perverssi vaikutelma, minkä jätti koko käynnistä. Sen jälkeen pyytänyt aina naisgynen ja melkein niin, että mitä kylmäkiskoisempi ja kuivempi ämmä, sen parempi. Hiplaajat ja helläkädet hankin jostain muualta jalkoväliini kuin lääkärikeskuksesta, kiitos.
Teit varmasti valituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon operatiivista tekemistä, mahdollisuus yksityisellä työskentelyyn, ei päivystystä suuremmin, monipuolinen tietopohja... Ammatillisesti yksi parhaista erikoistumisaloista.
Lisäksi hedelmällisyysasiat ovat mielenkiintoisia ja alan tutkimus kehittyy jatkuvasti.
Nainen siksi, että kun valitan menkkamaista kipua vatsassa ja selässä, niin vain nainen voi tietää mitä tarkoitan. Ei miehet tiedä menkoista kuin sen mitä ovat lukeneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit varmasti valituksen?
En edes tajunnut miettiä tuolloin valituksen tekemistä, oli elämäni toka gynekäynti ja en nuorena edes ehkä tiennyt, että ylipäätään voisi, saatikka sitten minne, tuollaisesta valittaa. Vasta nyt jälkikäteen ajatellut, että olis varmaan pitänyt kertoa jollekin. Nuorena sitä vaan ajatteli, että olipa outo ukko mutta pillerit sain, se oli tärkeintä. Sisäreisien ja tissien pitkittynyt sively ei ollu kyllä normaalia, tajusin sen vasta myöhemmin kun kävin useilla asiallisemmilla lekureilla.
Koska naiset osaavat tyydyttää toisensa paremmin. Mies sopii paremmin seksiin, mutta kielihoidossa ja sormettaessa valitsen aina naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nekatiivisina puolena tosin se että kaikki potilaat naisia ja suuri osa heistä epäilee sinua perverssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen siksi, että kun valitan menkkamaista kipua vatsassa ja selässä, niin vain nainen voi tietää mitä tarkoitan. Ei miehet tiedä menkoista kuin sen mitä ovat lukeneet.
Hmm.. Minulla ei ole koskaan ollut menkkakipuja vaikka menkat ovat olleet 30 vuotta miinus raskaudet.
Ihan oikeasti, teidän osan "perustelut" ovat naurettavia ja ontuvat niin pahasti, että naurattaa! :D Tuolla joku sanoikin, että pitääkö lääkärin olla kokenut itsekin vaikka syöpä, että "osaa" syöpäpotilasta hoitaa? Tuskin... Mutta ihan sama mitä te muut teette, yrittäkää kuitenkin keksiä hieman pontevampia perustelulta jos väittelyyn lähdette.
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttörukka, taitaa kirjoituksesi olla lähinnä fantasiaa eikä totta. XD Jokainen tavallaan..
Minä käyn mielummin miesgynellä. Ovat paljon hellempiä eikä gyne käynnin jälkeen tunnu siltä että olisi oikein kunnolla fistattu, kuten välillä naisgynellä käynnin jälkeen tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on hyvin lievät menkkakivut, en varmasti ymmärtäisi mitä tarkoitat. Eikö kätilöinäkään saa toimia kuin synnyttäneet naiset? Kävin juuri naisgynelogilla joka oli erittäin töykeä vaikka syyni käydä oli aiheellinen (kohdun laskeuma) ja käyttäydyin erittäin asiallisesti, en valittanut tms. Sata kertaa mieluummin olisin ollut asiallisesti käyttäytyvällä miesgynekologilla kuin tällä tiuskijalla - eikä minua yksityistaksat maksaneena kiinnosta johtuiko lääkärin paha tuuli PMS-vaivoista tai muista henkilökohtaisista ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisgynekologilla on naisen sukupuolielimet, joten niiden toiminta on myös siten omakohtaisesti tuttua.
Samalla logiikalla syöpäsairaan kannattaa mennä vain lääkärille joka on itse sairastanut syövän ja mielenterveysongelmaisen vain lääkäärille jolla itsellään on mielenterveysongelmia?
Täällä yhdessä ketjussa aloittaja oli mies, joka mietti urologille menoa. Palstan miehet valistivat häntä, että pitää ehdottomasti mennä miesurologille, koska naisurologeilla on itsellään erilainen ruumiinrakenne ja että naisena urologia ei kiinnosta miehen herkkä elin. Tuolla logiikalla gynen pitää olla aina nainen.
Samalla logiikalla syöpäsairaan kannattaa mennä vain lääkärille joka on itse sairastanut syövän ja mielenterveysongelmaisen vain lääkäärille jolla itsellään on mielenterveysongelmia?