Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi gynen on mielelummin oltava nainen?

Vierailija
21.09.2016 |

Miksei mies käy?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ahdistaa mua.

Vierailija
2/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen kiusalliseksi tuntemattoman miehen haarovälissäni. Kun siellä on nainen, pystyn jotenkin rentoutumaan paremmin. Nainen tuntee naisen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä levitän mielummin miehelle:D

Vierailija
4/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisgynekologilla on naisen sukupuolielimet, joten niiden toiminta on myös siten omakohtaisesti tuttua. Joskus miesgynekologit ovat heittäneet minulle vaivaannuttavaa läppää, mm. kommentoineet bikinirajojeni siisteyttä (ilman, että olisi mitään iho-oireita)

Vierailija
5/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miesgynet eivät osaa suhtautua naiseen asiakkaana. Yhdellä tärisi kädet ja punasteli sen verran, että sen jälkeen olen varannut aina naisgynen.

Vierailija
6/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:lla tosiaan ole mitään käsitystä siitä, miksi näin voi olla? Mieti asiaa hetki. 

Vierailija
7/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mieluummin mies. Naiset ronkkii, miehet ovat varovaisempia.

Vierailija
8/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi, että ITSE voin silloin paremmin ja rentoudun edes vähän.

Mies jalkovälissä on minulle seksuaalinen kokemus (vastaanotolla epämiellyttävä sellainen), toisin kuin nainen, joka on itselleni neutraali.

Eli lääkärin suuntautumisesta ja ajatuksista ja ammattitaidosta riippumatta minun eli potilaan lähtökohdista nainen gynenä aina.

Vierailija
9/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt sekä mies- että naisgynellä. Kaikki on sujunut aika asiallisesti. Yksi mies oli vasta erikoistumassa gynegologiaan ja hän punasteli ja naurahteli. Itse olen aika rempseä tuollaisessa tilanteessa, joten en paljon piitannut. Naiset ovat kuitenkin olleet myös helläkätisempiä. Ja nyt vanhempana en enää osaisi mennä miehen vastaanotolle. 

Vierailija
10/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:lla tosiaan ole mitään käsitystä siitä, miksi näin voi olla? Mieti asiaa hetki. 

Luulenpa, että ap tietää kyllä, mutta vastaukset tuovat hänelle nautintoa.

Vierailija
11/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huonoksi koettu gynekologi on mies, vetää palstamamma tästä johtopäätöksen että kaikki miesgynekologit ovat huonoja ja käy tulevaisuudessa vain naisgynellä. Todellisuudessa pitäisi tietty testata kymmeniä molempien sukupuolten gynekologeja ennen kuin voisi vetää johtopäätöksiä siitä onko sukupuolten välillä eroja taitavuudessa mutta ennakkoluulot voittavat tässä.

Vierailija
12/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin hautaisin itseni kuin esittelisin vieraalle miehelle :)

Vierailija
13/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huonoksi koettu gynekologi on mies, vetää palstamamma tästä johtopäätöksen että kaikki miesgynekologit ovat huonoja ja käy tulevaisuudessa vain naisgynellä. Todellisuudessa pitäisi tietty testata kymmeniä molempien sukupuolten gynekologeja ennen kuin voisi vetää johtopäätöksiä siitä onko sukupuolten välillä eroja taitavuudessa mutta ennakkoluulot voittavat tässä.

Ei tarvitse. Gynekologi on niin henkilökohtainen asia, että kannattaa mennä ihan reippaasti mutulla.

Vierailija
14/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saa olla mies! Miesgyne on ollut kaikista hellin. Ainoastaan erittäin kokenut, jo eläkeikää lähestyvä naisgyne oli yhtä hellä.

Vierailija
15/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kumpi vain käy. Joskus minulla oli miesgyne, jolla kävin useamman vuoden kunnes hän vaihtoi lääkäriasemaa ja en viitsinyt lähteä hänen peräänsä. Ei minusta ole vaivaannuttavaa olla gynellä, ei sen enempää kuin hammaslääkärissäkään. Kolme lasta synnyttäneenä olen myös ronkittu niin perusteellisen hyvin, että kun toinen hommansa osaa, niin se riittää. N42

Vierailija
16/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Gynekologi on niin henkilökohtainen asia, että kannattaa mennä ihan reippaasti mutulla.

Yhden gynen testaamalla tiedät että kyseinen yksi gyne oli sulle huono. Et voi vetää mitään koko sukupuolta koskevia johtopäätöksiä.

Vierailija
17/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mieluummin pukuhuonettakin, joka on varattu samalle sukupuolelle. Minkä,ihmeen takia pitäisi vielä lähemmässä intiimissä kontaktissa huolia mies siihen?

Vierailija
18/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden gynen testaamalla tiedät että kyseinen yksi gyne oli sulle huono. Et voi vetää mitään koko sukupuolta koskevia johtopäätöksiä.

Minä tiedän ihan käymättäkin yhdellä gynellä, että miehellä on erilainen alapää.

Vierailija
19/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä gynen sukupuolella, kunhan on hyvä lääkäri ylipäätään ja osaa työnsä, eikä ole kovakourainen. Olen nyt 31v ja olen käynyt äkkiä laskettuna ainakin 20 eri gynellä/ synnytys&naistentautien lääkärillä. Noista ehkä neljäsosa on ollut miespuolisia, eikä siinä ole mitään eroa ollut, yhtä hyvin on osanneet tutkia ja hoitaa joka tapauksessa. On ollut kaikkea gynekologisen endokrinologian tohtorista vasta erikoistuvaan lääkäriin. Suosikkini noista on tuo tohtori, mutta ei sukupuolen vuoksi (on naislääkäri) vaan ihan vaan siksi, että on erittäin mukava ihmisenä, ja erittäin omistautunut ja osaava työssään, todella välittävä ja huolehtiva lääkäri.

Vierailija
20/39 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mieluummin mies. Naiset ronkkii, miehet ovat varovaisempia.

Mullekin on ihan sama. Yleislääkäri on joskus vilkaissut ja ne on olleet naisia. Nyt varasin ekaa kertaa varsinaiselle gynelle ajan. Multa kysyttiin onko lääkärin sukupuolella väliä ja sanoin ei. Oli sitten semmoinen eläkeikää lähentelevä miesgynegologi. Asiallinen ja tuntui tietävän mitä tekee.

Äidin kanssa myöhemmin juteltiin käynnistäni ja paljastui, että se gyne oli ollut joskus äidin opettaja kun äiti opiskeli kätilöksi :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi