Nainen haluaisi naimisiin mutta minä en
Tyttöystäväni haluaisi naimisiin koska rakastaa minua niin paljon mutta minä en. Meillä on lapsi mutta en halua asua heidän kanssaan enkä mennä naimisiin. En ymmärrä mikä kiire tässä on.
Kommentit (25)
Mistä päättelette ettei mies ole häntä varten? Hänhän sanoi ettei halua kiirehtiä
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kaikki oikeus olla haluamatta mennä naimisiin. Elä kuuntele alapeukkujen rytinää kontrollinhaluisilta mammoilta. Tyttöystäväsi joutuu nyt elämään epätietoisuudessa, jonka on ihan itse aiheittanut hätiköidyllä lisääntymisellään miehen kanssa, joka selvästikkään ei olisi ollut häntä varten.
Ei kai kukaan toista naimisiin voi pakottaa. Miksi te miehet jatkatte kuitenkin naisen tapailua? Miksi ei vaan sitten voi jättää toista kokonaan?
Joo ei tuollaisen naisen kanssa kannata mennäkään naimisiin. Olen varma että parempiakin on. Kauniimpia ja lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai naiset yleensä ovat miehiä halukkaampia naimisiin, koska nainenhan naimisiinmenosta yleensä vain hyötyy. Sen sijaan miehelle, varsinkin menestyvälle miehelle, on nykypäivänä avioliitosta yleensä vain haittaa, ellei nainen sitten ole todella tasokas nainen. Vapaus menee, rahat menee, mutta tuleeko mitään?
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista :D
Sulla on kaikki oikeus olla haluamatta mennä naimisiin. Elä kuuntele alapeukkujen rytinää kontrollinhaluisilta mammoilta. Tyttöystäväsi joutuu nyt elämään epätietoisuudessa, jonka on ihan itse aiheittanut hätiköidyllä lisääntymisellään miehen kanssa, joka selvästikkään ei olisi ollut häntä varten.