Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen haluaisi naimisiin mutta minä en

Vierailija
21.09.2016 |

Tyttöystäväni haluaisi naimisiin koska rakastaa minua niin paljon mutta minä en. Meillä on lapsi mutta en halua asua heidän kanssaan enkä mennä naimisiin. En ymmärrä mikä kiire tässä on.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että rakastat häntä?

Vierailija
2/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain halua vielä mennä naimisiin hänen kanssaan. Mielestäni on ihan ok että nainen hoitaa yksin lapsen ja me tapailemme.. Mutta nainen on koko ajan surullinen. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat sellaisia. Anna ajan kulua.

Vierailija
4/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teit lapsen sellaisen kanssa, jota et halua elämääsi? Ja miks ees teit lapsen, jos et halua sitä lähellesi? Ootpas huono mies. Ihan turhake. Älä nyt enempää pilaa toisten elämiä. Mikä kiire? - Myöhäistä jo!

Vierailija
5/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halunnut aborttia.. Sanoin etten ole valmis isäksi. Olen sanonut vain että ei kiirehditä. Hän ei usko etten rakasta häntä. Olen sanonut että naimisiin en mene ainakaan tällä hetkellä, jos hän haluaa niin voi etsiä toisen miehen itselleen.

Vierailija
6/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan ettei nainen usko että rakastan häntä.

Vierailija
7/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole vielä luopunut toivosta. Jonakin päivänä hän herää ja ymmärtää olevansa vastarakkauden arvoinen. silloin sinulle jää joka toinen viikonloppu ja elatusmaksut. 

Vierailija
8/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sanonut ettei voi vaan tapailla minua. Mitä pahaa on siinä jos näemme silloin tällöin?

Vierailija
9/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme käki. Tuhlaat vaan toisten arvokasta aikaa roikottamalla noin. Joko päästät kunnolla irti tai sidoutut aidosti. Tommonen peli on ihan luuserin pelkuruutta.

Vierailija
10/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin aloitukselle :D Pakko olla joku trolli..

Vierailija
11/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on nuija. Se siinä on paha. Fiksumpi tajuaisi pistää välit poikki.

Vierailija
12/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain halua vielä mennä naimisiin hänen kanssaan. Mielestäni on ihan ok että nainen hoitaa yksin lapsen ja me tapailemme.. Mutta nainen on koko ajan surullinen. Miksi?

pakko olla trolli :D

Vierailija
13/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi parempi katsella vuosia ensin miltä yhdessä olo tuntuu ja vasta sitten muuttaa yhteen tai mennä naimisiin. Naimisissa olo voi olla todella kamalaa. Tai asua yhdessä.. Ei olisi yhtään omaa aikaa. Tykkään tehdä töitä enkä jaksa huolehtia rahallisesti nyt kenestäkään kun on laskujakin. Jos joku päivä minulle tulee sellainen olo että haluan kosia niin ok mutta en ymmärrä miksi on pakko.

Vierailija
14/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä olette?

Vierailija
15/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naiset yleensä ovat miehiä halukkaampia naimisiin, koska nainenhan naimisiinmenosta yleensä vain hyötyy. Sen sijaan miehelle, varsinkin menestyvälle miehelle, on nykypäivänä avioliitosta yleensä vain haittaa, ellei nainen sitten ole todella tasokas nainen. Vapaus menee, rahat menee, mutta tuleeko mitään?

Vierailija
16/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40.

Vierailija
17/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin naiselle 50€ pari päivää sitten mutta hän ei ole edes kiitollinen.

Vierailija
18/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naiset yleensä ovat miehiä halukkaampia naimisiin, koska nainenhan naimisiinmenosta yleensä vain hyötyy. Sen sijaan miehelle, varsinkin menestyvälle miehelle, on nykypäivänä avioliitosta yleensä vain haittaa, ellei nainen sitten ole todella tasokas nainen. Vapaus menee, rahat menee, mutta tuleeko mitään?

Tämäkö on sitten muka sitä tosirakkautta?! Että valitaan se rakkaudenkohde?

Vierailija
19/25 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et huolehdi heistä jos rakastat heitä?

Vierailija
20/25 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät halua naimisiin? Suurin osa tuntemistani kyllä haluaa olla ihan oikeasti naisensa kanssa.