Jätin siskon 15v tyttären puoli 12 illalla kävelemään noin 3km matkan, siskoni suuttui?
En viitsinyt ajaa autolla siskon kotiin asti, koska tietyömaan takia olisin joutunut ajamaan kiertotietä. Kävellen hän pääsi nopeammin perille.
Kommentit (18)
Mä olisin todella myöskin suuttunut
Vierailija kirjoitti:
Huono täti olet. :(
Miten niin? Mitä olisi voinut tapahtua?
ap
Jos lapsi ehdotti että kävelee etkä itse passittanut kävelemään niin ihan ok minusta.
Jos taas olit ensin viemässä mutta sitten tulit katumapäälle niin sitten olet huono täti kyllä.
Aikamoinen kiertotie jos autollakin kestää 30 min....
Teinini just manas kuinka laiskoja ystävänsäkin ovat. Vajaan parin kilometrin matka ajetaan bussilla.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kiertotie jos autollakin kestää 30 min....
Porvoossa on laajoja tietyömaita:)
Kyllä Suomessa saa teinitytötkin liikkua yöaikaan ilman saattajaa, jos raiskataan niin se on raiskaajan vika, ei pidä tyttöjä syyllistää!
Minä en anna kuusitoistavuotiaani liikkua täällä stadin lähiössä tuohon aikaan. Jossain kaupungin keskustassa vilkasliikenteisessä paikassa joo, mutta hiljaisessa nukkumalähiössä pimeän aikaan en todellakaan. Kukaan ei kuule tai ehdi hätiin, jos joku käy kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa saa teinitytötkin liikkua yöaikaan ilman saattajaa, jos raiskataan niin se on raiskaajan vika, ei pidä tyttöjä syyllistää!
Edelleen saa käyttäytyä myös toisin. Sulta karkaa mopokin käsistä, niin älä hanki moottoripyörää.
Vierailija kirjoitti:
Minä en anna kuusitoistavuotiaani liikkua täällä stadin lähiössä tuohon aikaan. Jossain kaupungin keskustassa vilkasliikenteisessä paikassa joo, mutta hiljaisessa nukkumalähiössä pimeän aikaan en todellakaan. Kukaan ei kuule tai ehdi hätiin, jos joku käy kimppuun.
Älä syyllistä tyttöä hänen naiseudestaan äläkä rajoita häntä. Kyllä naisen pitää saada kävellä kadulla milloin haluaa vaikka alusvaatteissa. Raiskaamiseen ei ole ikinä lupaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syyllistä tyttöä hänen naiseudestaan äläkä rajoita häntä. Kyllä naisen pitää saada kävellä kadulla milloin haluaa vaikka alusvaatteissa. Raiskaamiseen ei ole ikinä lupaa!
Mikä tässä oikein mättää? Ei ole oikeutta koskea naiseen ilman hänen lupaansa, mutta naisella on oikeus tehdä asioita myös toisin, kuin ehdotat. ohis
Eläkäämme kuin pellossa, älkäämme suojautuko millään tavalla, koska raiskaus on AINA raiskaajan vika.
Ikävä kyllä se ei siinä vaiheessa lämmitä kun pimeällä kujalla sinut yllättänyt ukkeli työntyy sisääsi väkivalloin.
Kyllä, aloitus oli sarkasmia.
ap
Huono täti olet. :(