Ärsyttävä tapa uudessa parisuhteessa
Olen seurustellut muutaman kuukauden uuden miehen kanssa, jossa ei muuten mitään vikaa, mutta yksi ärsyttävä tapa. Hän haluaa aina mennä yhdessä suihkuun. Itse vihaan yhteissuihkuja, meinaan jäätyä sinne kun molemmille ei riitä yhtä aikaa tarpeeksi vettä, meinasin viimeksi liukastua suihkuseinää vasten eikä olo ole suihkussa kovin hehkeä hiukset päätä myöten märkinä ja parhaimmillaan ripsarit silmillä... En viitsi suoraan täräyttää miehelle, että älä seuraa minua sinne suihkuun kun juttu on niin tuore. Olen kyllä yrittänyt sanoa että voisin nyt käydä nopeasti suihkussa ennen kuin aletaan tekemään ruokaa, katsomaan leffaa tms mutta hänen mielestään paljon kivempaa mennä sinne yhdessä. Tajusin juuri etten ole kertaakaan ollut yksin suihkussa miehen luona! Olen myös hiippaillut aamulla aikasin suihkuun miehen nukkuessa mutta herää siihen ja tulee perässä. Ei naurata kun aamulla kiireessä pitäisi saada hiukset äkkiä pestyä eikä alkaa värkkäämään hand tai blow jobeja... Onhan se toki taloudellista käydä yhdessä suihkussa mutta aargh niin ärsyttävää! Miten muilla, tykkäätte olla yhdessä puolison kanssa suihkussa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä; en itse tykkää yhtään käydä puolison kanssa suihkussa samoista syistä kuin sinäkin:) Saunomisen yhteydessä menen mielelläni edeltä jo suihkuun ja siitä liukenen paikalta.
1
Ja jätät miehen aina kuivaamaan lattian?
Joo :D Hyi mua! Oikeasti käyn kyllä saunassa vain hyvin hyvin harvoin, mutta on totta että kun käyn miehen kanssa saunassa, hän kuivaa lattian.
Aikamoinen sika olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä; en itse tykkää yhtään käydä puolison kanssa suihkussa samoista syistä kuin sinäkin:) Saunomisen yhteydessä menen mielelläni edeltä jo suihkuun ja siitä liukenen paikalta.
1
Ja jätät miehen aina kuivaamaan lattian?
Joo :D Hyi mua! Oikeasti käyn kyllä saunassa vain hyvin hyvin harvoin, mutta on totta että kun käyn miehen kanssa saunassa, hän kuivaa lattian.
Aikamoinen sika olet.
Totta! Mutta mieheni osaa kyllä kuivata lattian ihan hyvin.