Ärsyttävä tapa uudessa parisuhteessa
Olen seurustellut muutaman kuukauden uuden miehen kanssa, jossa ei muuten mitään vikaa, mutta yksi ärsyttävä tapa. Hän haluaa aina mennä yhdessä suihkuun. Itse vihaan yhteissuihkuja, meinaan jäätyä sinne kun molemmille ei riitä yhtä aikaa tarpeeksi vettä, meinasin viimeksi liukastua suihkuseinää vasten eikä olo ole suihkussa kovin hehkeä hiukset päätä myöten märkinä ja parhaimmillaan ripsarit silmillä... En viitsi suoraan täräyttää miehelle, että älä seuraa minua sinne suihkuun kun juttu on niin tuore. Olen kyllä yrittänyt sanoa että voisin nyt käydä nopeasti suihkussa ennen kuin aletaan tekemään ruokaa, katsomaan leffaa tms mutta hänen mielestään paljon kivempaa mennä sinne yhdessä. Tajusin juuri etten ole kertaakaan ollut yksin suihkussa miehen luona! Olen myös hiippaillut aamulla aikasin suihkuun miehen nukkuessa mutta herää siihen ja tulee perässä. Ei naurata kun aamulla kiireessä pitäisi saada hiukset äkkiä pestyä eikä alkaa värkkäämään hand tai blow jobeja... Onhan se toki taloudellista käydä yhdessä suihkussa mutta aargh niin ärsyttävää! Miten muilla, tykkäätte olla yhdessä puolison kanssa suihkussa?
Kommentit (24)
Ja sitten vielä; en itse tykkää yhtään käydä puolison kanssa suihkussa samoista syistä kuin sinäkin:) Saunomisen yhteydessä menen mielelläni edeltä jo suihkuun ja siitä liukenen paikalta.
1
Ei todellakaan ole taloudellista käydä yhdessä suihkussa. Vettä kuluu paljon enemmän ja sitä käytetään lämmittelyyn.
Tuo ongelmasi on sellainen, että siitä ei varmaan kannata alkaa turhan paljon vääntämään, koska se korjautuu varmasti itsekseen. Ei mies jaksa aina ja ikuisesti tulla kanssasi suihkuun, vaan se on tuota parisuhteen alkua. Vähän kyllä ihmetyttää miksi se on sinulle niin kamala asia jo tässä vaiheessa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut muutaman kuukauden uuden miehen kanssa, jossa ei muuten mitään vikaa, mutta yksi ärsyttävä tapa. Hän haluaa aina mennä yhdessä suihkuun. Itse vihaan yhteissuihkuja, meinaan jäätyä sinne kun molemmille ei riitä yhtä aikaa tarpeeksi vettä, meinasin viimeksi liukastua suihkuseinää vasten eikä olo ole suihkussa kovin hehkeä hiukset päätä myöten märkinä ja parhaimmillaan ripsarit silmillä... En viitsi suoraan täräyttää miehelle, että älä seuraa minua sinne suihkuun kun juttu on niin tuore. Olen kyllä yrittänyt sanoa että voisin nyt käydä nopeasti suihkussa ennen kuin aletaan tekemään ruokaa, katsomaan leffaa tms mutta hänen mielestään paljon kivempaa mennä sinne yhdessä. Tajusin juuri etten ole kertaakaan ollut yksin suihkussa miehen luona! Olen myös hiippaillut aamulla aikasin suihkuun miehen nukkuessa mutta herää siihen ja tulee perässä. Ei naurata kun aamulla kiireessä pitäisi saada hiukset äkkiä pestyä eikä alkaa värkkäämään hand tai blow jobeja... Onhan se toki taloudellista käydä yhdessä suihkussa mutta aargh niin ärsyttävää! Miten muilla, tykkäätte olla yhdessä puolison kanssa suihkussa?
No, sitten sinä annat hänen kuvitella, että sinäkin tykkäät yhteissuihkuista. Varmaan joskus viiden vuoden kohdalla viitsit suoraan täräyttää, että olet pitänyt häntä valheessa koko ajan.
Sano nyt hyvä ihminen, että et halua yhdessä suihkuun! Sen voi sanoa ihan assertiivisesti ja loukkaamatta.
^minusta ap selitti aika tarkkaankin miksei yhteissuihkut hänestä ole miellyttäviä.
Lisää vielä, että vettä kuluu likaa kun me täällä vaan himmaillaan.
MInusta on ihanaa käydä miehen kanssa suihkussa. Ei se meillä edes yleensä mene seksuaaliseksi, seisotaan vaan lämpimän veden alla sylikkäin ja ollaan söpöjä. No sen verran ehkä, että miehelle suihkun kohokohta on saada öljytä minun tissini :D Mutta toki jos on kiire ja suihkuun menee vaan pikaisesti peseytymään, niin voihan se olla eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä; en itse tykkää yhtään käydä puolison kanssa suihkussa samoista syistä kuin sinäkin:) Saunomisen yhteydessä menen mielelläni edeltä jo suihkuun ja siitä liukenen paikalta.
1
Kaikenlaista sitä tekeekin välttääkseen kimppasuihkun. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1
Miten niin kaikenlaista? Menen edeltä suihkuun kun toinen jää vielä lauteille. Mitä kaikenlaista se nyt on?
Mietin itsekin alussa että no tämä on varmasti alkuhuumaa joka menee ohi, että tuskinpa jaksaa kuudelta aamulla raahautua suihkuun kovin pitkän aikaan, mutta hyvin on tähän asti jaksanut... Yhteissuihkut kyllä menettelee esim. seksin jälkeen nopeaa, mutta aamuisin suoraan sanottuna todella rasittavia, en jaksa sitä pussailua jne kiireessä ja väsyneenä... Pitää varmaan yrittää ottaa tämä jotenkin puheeksi, jotenkin vaan todella vaikea sanoa tämmöisestä kun mies varmaan ajattelee että tykkään niistä.-ap
Meillä avomiehen kanssa suihkutaan yhdessä lähes joka päivä. :) en muista missä vaiheessa siitä tuli tapa. Aika usein se pääty sekstailuun niin täyty sanoa että naidaanpas välillä muuallakin, kun suihkussa vois välil vaan peseytyä :D
Mistä lähtien alkavan suhteen lähtökohta on, ettei ilmaise kumppanille ajatuksiaan, toiveitaan ja ärsytyksiään? Sanot vain saman tien. Älä "täräytä", vaan puhu niin kuin ihmisille puhutaan.
Tykkään olla yhdessä suihkussa. Halaillaan ja annetaan pusuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1
Miten niin kaikenlaista? Menen edeltä suihkuun kun toinen jää vielä lauteille. Mitä kaikenlaista se nyt on?
Anteeksi. Minusta oli hauska ajatella, että sinä liukenet suihkuveden mukana karkuun. Huumorintajuani on kyllä ennenkin sanottu lapselliseksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1
Anteeksi. Minusta oli hauska ajatella, että sinä liukenet suihkuveden mukana karkuun. Huumorintajuani on kyllä ennenkin sanottu lapselliseksi. :(
Ai noin, no tuo olisi kyllä aika "kaikenlaista" :D
Vierailija kirjoitti:
Mietin itsekin alussa että no tämä on varmasti alkuhuumaa joka menee ohi, että tuskinpa jaksaa kuudelta aamulla raahautua suihkuun kovin pitkän aikaan, mutta hyvin on tähän asti jaksanut... Yhteissuihkut kyllä menettelee esim. seksin jälkeen nopeaa, mutta aamuisin suoraan sanottuna todella rasittavia, en jaksa sitä pussailua jne kiireessä ja väsyneenä... Pitää varmaan yrittää ottaa tämä jotenkin puheeksi, jotenkin vaan todella vaikea sanoa tämmöisestä kun mies varmaan ajattelee että tykkään niistä.-ap
Mistähän se johtuu, että mies kuvittelee sinun tykkäävän niistä? Ja joka ikisen yhteisen suihkun jälkeen hän on entistä vakuuttuneempi asiasta ja sinun on entistä vaikeampi sanoa ääneen, että hän on ymmärtänyt väärin.
Herrajjumala, ei se nyt voi olla niin vaikeaa sanoa ihan asiallisesti, että joskus on kiva mennä yhdessä suihkuun ajan kanssa, mutta peseytymiset haluaisit pääsääntöisesti hoitaa ihan yksin!
Tehkää kompromissi; peseytykää molemmat yksin ja varatkaa erikseen aikaa yhteisille suihkuille. Tai käykää joka toinen kerta yhdessä yms.
:DD Mua alako niin naurattaa, ku aloin miettiin sitä mielikuvaa, kuinka ap hiippailee oikein varovaisesti aamulla suihkuun, mies makaa sängyssä ja näyttää nukkuvan. Sitten yhtäkkiä mies herää, nousee sängystä ylös seisomaan, osoittaa etusormella ap:tä ja huutaa ihan onnessaan "Hahaaaa! Etpäs onnistunut tälläkään kertaa!".
Ap katsoo ällistyneenä miestään ja huutaa "EEEIII VITTTUUUUUUUU!", mies osoittaa uudesti etusormellaan ja huutaa niinkuin pikku poika "HÄÄHÄÄÄ!" ja lähtee juoksemaan Ap:tä kohti.
Joo ei vittu mikä mies.... :DD
Vierailija kirjoitti:
1
Ja jätät miehen aina kuivaamaan lattian?
No laita kylppärin ovi lukkoon kun menet suihkuun.
Suosittelen, että aivan heti kerrot miehelle, ettet välitä yhteissuihkuista. Onko niin, että joskus ne kuitenkin on kivoja, vai etkö ollenkaan halua niitä? Kannattaa kyllä sanoa samantien.