Haluaisin ottaa harakan omakseni
Rakastan harakoita. Ne vaan ovat niin täydellisiä.
Kommentit (18)
Montako haluat? Täällä olisi ylimääräisiä.
Omakseen saa ottaa ainoastaan pyryharakan. Villieläintä ei saa vangita, sanoo Suomen laki.
Minä haluaisin naakan tai harakan. Korppikin olisi kiva. Korpit vain ovat todella ihmisarkoja, että niitä harvoin edes näkee, saati sitten saa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin naakan tai harakan. Korppikin olisi kiva. Korpit vain ovat todella ihmisarkoja, että niitä harvoin edes näkee, saati sitten saa kiinni.
Täällä, missä asun, näen korppeja aika usein, ja tietty kuulen myös!
Olen miettinyt usein samaa. En tietenkään haluaisi lukita sisään. Haluaisin sellaisen harakkakaverin, joka tulee käymään usein, kun pidän ikkunaa auki.
Meidän pihalla pörrää jatkuvasti muutama harakka. Mitään syötävää (tai roskia) ei voi jättää pihaan hetkeksikään.
Haluaisit niin, entäpä jos harakka haluaisi ottaa sinun tavarasi omakseen, onko ok?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit niin, entäpä jos harakka haluaisi ottaa sinun tavarasi omakseen, onko ok?
Ei ole todellakaan ok, vaan heittelisin sitä kivillä.
ap
Pitääkö olla elävä? Ammuin just viikonloppuna puolenkymmentä harakkaa pihasta rääkymästä.
Tuo ei ollut oikea AP,jakaisin harakan kanssa kaiken.
Täällä on paljon harakoita joita saan kuunnella ja katsoa. Ihanaa kun kuulee rapinaa ja laulua läheisestä kuusesta ja tietää harakan olevan siellä. Yleensä myös ovat jalkakäytävällä. Harmi kun pomppivat karkuun jos tulen lähelle. Ehkä joskus asun maalla ja pyydystän ihanuuden itselleni. Myydäänköhän jossain muuten harakan näköisiä pehmoleluja.
Minulla oli varis pienenä. Uskomattoman älykäs olento.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla elävä? Ammuin just viikonloppuna puolenkymmentä harakkaa pihasta rääkymästä.
Sinunkaltaistesi takia lupakäytäntö on mennyt päin persettä.
Puhutko mummoista vai linnuista?
Naapurin vanhaa naista kutsutaan harakaksi, koska kuulostaa samalta ja pöllii kaiken kiiltävän mikä irti lähtee.
Sinä haluat harakan mutta harakka ei halua sinua.
Kyllä me ihmiset ollaan outoja. Aina pitäisi vangita, kesyttää, omistaa ja alistaa villieläimet. Jotkuthan ottaa jo kettujakin lemmikeiksi :(
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vinski_ja_Vinsentti_(elokuva)
Katso, löytyykö kirjastosta tuota hauskaa lastenelokuvaa!
Ota pyryharakka