Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun katson tänäänkin haukan tavoin yliopistojen käytävillä harhaillessani niin näen vain rumia, siannäköisiä, läskejä, vanhuksia, rumia papparaisia, kaljuja sikoja, ruipeloita hinaajia, viherpiipertäjä vasuri-sharian kannattajia, suvakkihuoria. Miksei ole jotain seulontaa tähän ongelmaan. Ei me kauniit ja viisaat jakseta tuollasia katsella..

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on mies.
Kyllä mulla pillu on. Naiseksi myös luokittelen itseni muutoinkin.

onko loaferit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on mies.

onko loaferit?
Korkeat korot aina

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on mies.

Ei kukaan nainen puhu itsestään noin. Mitäpä jos keksisit itsellesi jotain fiksumpaa tekemistä kuin näiden omaa fantasiamaailmaasi tukevien provojen kirjoittelu? Se, että ytrität epätoivoisesti mustamaalata akateemisia naisia miesvihaajiksi ei auta sinua sen parisuhteen saamisessa.

Vierailija

Etkö meinaa niiltä oikeen saada? Vinkki naiselta naiselle; älä toljota niitä haukan tavoin. Saatat antaa vähän creepyn kuvan itestäs.

Vierailija

Taidetaan kyllä sitten opiskella eri yliopistolla...  meillä taisi jokaiselle alalle enemmän halukkaita ja pyrkijöitä, kuin mitä voitiin antaa opiskelupaikka. - Naamarajaa ei tetääkseni ollut mihinkään.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on mies.

Ei kukaan nainen puhu itsestään noin. Mitäpä jos keksisit itsellesi jotain fiksumpaa tekemistä kuin näiden omaa fantasiamaailmaasi tukevien provojen kirjoittelu? Se, että ytrität epätoivoisesti mustamaalata akateemisia naisia miesvihaajiksi ei auta sinua sen parisuhteen saamisessa.

Luopio tai trolleni? Parisuhteille näytän persettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viisaat ihmiset eivät arvostele toisten ulkonäköä eli viisas ap ei ole ja sen älynkin kanssa on hieman komsiikomsaa...
En ole koskaan eka. Mutta sitä saa mitä tilaa. Tein sen selväksi ajat sitten. Minä en ole mitään aloittanut.

VoiVoi

Älä tuijottele liikaa miespuolisten opiskelijoiden ulkomuotoa, koska yliopistoon pääsee käsitykseni mukaan muilla avuilla kuin ulkomuodolla. Jos haluat jotain laatua miehiin, niin sinun pitäisi yrittää itsekkin päästä eri alalle. Mites olisi poliisikoulu, ensihoitajajien koulutus, palo-opisto yms. Johan alkaa löytymään tasoa miesten ulkonäössä, mutta taitaa olla niin, etteivät omat avusi riitä em. opintoihin.

Keskity jatkossa opintoihisi, et voita mitään arvostelemalla miespuolisten opiskelijoiden ulkomuotoa. Jospa mahdollisessa tulevassa työpaikassassi sitten törmäisit "laadukkaisiin" miehiin.

Vierailija

VoiVoi kirjoitti:
Älä tuijottele liikaa miespuolisten opiskelijoiden ulkomuotoa, koska yliopistoon pääsee käsitykseni mukaan muilla avuilla kuin ulkomuodolla. Jos haluat jotain laatua miehiin, niin sinun pitäisi yrittää itsekkin päästä eri alalle. Mites olisi poliisikoulu, ensihoitajajien koulutus, palo-opisto yms. Johan alkaa löytymään tasoa miesten ulkonäössä, mutta taitaa olla niin, etteivät omat avusi riitä em. opintoihin.

Keskity jatkossa opintoihisi, et voita mitään arvostelemalla miespuolisten opiskelijoiden ulkomuotoa. Jospa mahdollisessa tulevassa työpaikassassi sitten törmäisit "laadukkaisiin" miehiin.

Poliisissa niit' sikoja vasta onkin ;p

Vierailija

Onko teistä sitten oikein, että sekä muutamat opiskelijamiehet livenä kommentoivat ulkonäköäni minun kuulteni, että muutamat henkilökunnan jäsenet. Sitten kun tästä kertoo eteenpäin, niin sitten se sota vasta alkaakin?? Totta vitussa arvostelen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule pois sieltä humanistiselta puolelta.
Täällä on neljä tiedekuntaa, bitches

Kah,...Lapin yliopisto?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat