Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään tietoa..

05.03.2006 |

sisäänpäin kääntyvästä nännistä? Miten se tuottaa ongelmia imetyksessä?? Olen lukenut jostain, että on olemassa jotain " rintakumeja" , jotka ovat avuksi imetykseen..

Ja sitten luki myös että sitten ku olet raskaana, niin antavat jotain " jumppaohjeita" neuvolasta siihen, että alkais " toimia" normaalisti..

Ois kiva saada vähän tarkempaa tieto, jos jollakin on kokemusta, tai muuten vaan tietävät asiasta.

KIITOS PALJON JO ETUKÄTEEN KYSYMYKSEEN VASTANNEILLE!!! :)

:) L.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, sisäänpäin kääntyneitä nännejä hoidetaan ainakin tosiaan jumpalla.. jossa siis nännejä venytetään raskauden aikana.

Mulla toinen saattaa mennä sisään päin ja tätä olen tehnyt raskausaikana ja ei ole tarvinnut rintakumeja.

niitä rintakumeja suositellaan jos ei vauva saa otetta nännistä.. tai siis oikeaa otetta. rintakumi taasen on " kumista tehty nänni" jota pidetään imetyksen ajan rinnan päässä.

Vierailija
2/2 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itselläni oli sisäänpäinkääntyneet nännit ja pohdiskelin itsekin raskausaikana, että mitenkähän se imettäminen onnistuu. Neuvolassa ei silloin asiasta puhuttu, mutta kas kummaa vaan... luontohan se itse hoiti asian. Eli mulla raskauden loppuvaiheessa jo nännit olikin rintojen kasvettua enemmän esillä. Eli vauva sai ihan hyvän otteen heti alusta ja 6 kk imetys takasi sitten mullekin vihdoin ja viimein normaalit nännit. Eli vauvan saamisen myötä sain normaalit nännit ja ovat pysyneet sellaisina tähän päivään asti (tästä aikaa jo 10 vuotta) !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla