Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ekstrovertit "käsilläpuhujia" ja introvertit eivät?

Vierailija
19.09.2016 |

Mikä on huomionne, ovatko ne jotka elehtivät käsillään puhuessaan myös ekstroverttejä, vai voiko introverttikin elehtiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistuneellakin (=introvertilla) voi kädet täristä puhuessa.

Vierailija
2/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti mutta elehdin käsilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ahdistuneellakin (=introvertilla) voi kädet täristä puhuessa.

Tiedät kyllä, etten tarkoittanut sitä :)

Vierailija
4/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen introvertti, mutta myös puhelias ja elehdin ja ilmeilen paljon puhuessani. Teatteriakin olen harrastanut. Ei introvertti tarkoita puhumatonta möykkyä, kuten monet luulevat.

Vierailija
5/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti mutta elehdin käsilläni.

Minäkin olen introvertti, siksi tämä mietityttikin minua. Kukaan ekstrovertti ei miettisi tällaisia. :D Minä en elehdi käsillä puhuessani, ekstrovertti mieheni viuhtoo näyttävästi. :)

6/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen introvertti ja puhun käsillä. Esitelmiä tms. pitäessä heilutan käsiä, koska yritän peitellä sillä tärinää. Ja muutenkin sanat tulee helpommin ulos, kun käsillä puhuu myös.

Vierailija
7/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen introvertti, mutta myös puhelias ja elehdin ja ilmeilen paljon puhuessani. Teatteriakin olen harrastanut. Ei introvertti tarkoita puhumatonta möykkyä, kuten monet luulevat.

Sinäkin tiedät, etten tarkoittanut puhumatonta möykkyä, vaan kysyin sitä, että elehtivätkö ekstrovertit käsillään enemmän kuin introvertit. Ehkä se ei ole tästä ollenkaan kiinni, kuinka paljon elehtii, mutta selkeästihän osa ihmisistä elehtii käsillään ja osa ei. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi