Vierailija

Miksi ei yhtälailla naisen pidä olla valmis aborttiin jos ehkäisy pettää.

Ehkäisyn käyttäminen kun on merkki siitä, ettei lasta halua.

Kommentit (18)

Vierailija

Ei tarvitse olla valmis pitämään, mutta tarvitsee olla valmis käsittelemään mahdollista raskautta ja sen seurauksia. Ja tarvitsee olla valmis siihen, ettei nainen välttämättä halua aborttia.

Olisi hyvä keskustella asiasta etukäteen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koska mikään ehkäisy ei ole 100 % varma, ottaa jokainen seksinharrastaja raskauden riskin. Ja koska sivistysvaltion tapaan myös Suomessa naisella on päätäntävalta omasta kehostaan, ja tästä myös miehet ovat tietoisia, pelaa jokainen tasan niillä säännöillä. Turha on parkua, kun maito on jo maassa, tiedäthän.

Vierailija

Ehkäisyn pettäessä miehen pitää olla valmis pitämään lapsi, koska viime kädessä päätöksen abortin teosta tai tekemättömyydestä tekee nainen. Siksi miehen pitää olla valmis naisen kumpaan ratkaisuun tahansa. 

Eli jos et missään tapauksessa halua lasta, tiedät miten toimia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
pitää olla valmis raskauteen, jos seksiä harrastaa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa

MIksi ei pidä olla valmis aborttiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitää olla valmis raskauteen, jos seksiä harrastaa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa

MIksi pitäisi olla? Vaginayhdynnän harrastamisen ehdot ovat jokaisella miehellä ihan hyvin tiedossa.

Vierailija

No ei todellakaan pidä. Ihmislajilla on tarve harrastaa seksiä ilman lisääntymistäkin. Siihen viittaa orgasmikin, jonka nainen voi saada vaikkei olisi otollinen hedelmöittymiselle. Nainen päättää itse kehostaan, eikä hänen ole pakko tehdä aborttia. Mutta miehenkään ei ole pakko ruveta isäksi jos ei halua. Jos tarkoitus ei ole tulla vanhemmaksi, kummallakin on vahingon tullen mahdollisuus valita mitä tekee. Ja älkää nyt naiset tukehtuko. Mies joutuu joka tapauksessa maksamaan elareita, halusi isäksi tai ei. Eri asia sitten on,mitä se kertoo naisesta, ettei häntä kiinnosta kunnioittaa miehen tahtoa. Jos kerran lasta ei aiottu hankkia. Kyllä luonto on tämän(kin) ketjun perusteella tehnyt aika halpamaiset temput miehelle. Että vietti vie, minkäs teet, mutta samalla nainen saa vallan päättää myös miehen geeneistäsi. No,  nainen joka kykenee kunnioittamaan muita ihmisiä, ei kyllä lisäänny vastoin miehen tahtoa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pitää, jos mies ei halua kanssasi lasta. Naiset vaan ovat tässä asiassa törkeitä ja hyväksikäyttävät miestä. Ja sitten tulee elarit ja loputon ujellus siitä kun ISÄ ei halua osallistua jnejne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pitää, jos mies ei halua kanssasi lasta. Naiset vaan ovat tässä asiassa törkeitä ja hyväksikäyttävät miestä. Ja sitten tulee elarit ja loputon ujellus siitä kun ISÄ ei halua osallistua jnejne.

Pysy erossa naisista, helppoa.

Vierailija

Ehkäisyn käyttäminen on kyllä merkki siitä, ettei halua lasta, mutta naisen tuntemukset tultuaan raskaaksi saattavat silti estää lapsen tappamisen. Ja siis sanon näin, vaikka minä teenkin abortin jos ehkäisy on käytössä.
Eihän miehen tarvitse olla raskaana, synnyttää eikä hoitaa lasta, selviät kuitenkin koko hommasta rahalla. Se riski miehillä seksissä on. Voi itku, kun sitä vertaa miten naisen elämä meni pilalle aikana ennen kuin naisilla oli mahdollisuus aborttiin!

Vierailija

Minä olen minun vahinkoni kohdalla ilmoittanut toiselle osapuolelle pitäväni lapsen, mutta hänellä on vaihtoehto. Jos haluaa tunnustaa ois kiva lapselle, mutta pärjään yksinkin. Miehilläkin on vaihtoehto. Ei ketään voi pakottaa isyyteen, lapselle on vahingollisempaa kasvaa pakotetun isän kanssa, kuin yhden aikuisen kanssa joka hänet on halunnut tuoda maailmaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen minun vahinkoni kohdalla ilmoittanut toiselle osapuolelle pitäväni lapsen, mutta hänellä on vaihtoehto. Jos haluaa tunnustaa ois kiva lapselle, mutta pärjään yksinkin. Miehilläkin on vaihtoehto. Ei ketään voi pakottaa isyyteen, lapselle on vahingollisempaa kasvaa pakotetun isän kanssa, kuin yhden aikuisen kanssa joka hänet on halunnut tuoda maailmaan.

Kyllä mies voidaan pakottaa isyyteen. Maksamaan elareita ja jakamaan lakiosan perinnöstäkin. JOs ei ole ihan sydämetön ihminen, olemassaoleva lapsi voi ahdistaa miestä paljonkin. Se että haluaa jonkun kanssa seksiä ei suoraan tarkoita sitä, että haluaisi jakaa geeninsä ja omaisuutensa kyseisen ihmisen kanssa. Mutta tässä asiassa ei naisia miehen tunteet ja tahto taida pahemmin kiinnostaa, vaan se oma lisääntymisvietti jyrää kaiken. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kannatat siis abortin kriminalisointia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, millaiseen vaihtoehtoon lapsesi isä- jonka ei siis pakko ole olla isä koska hänellä on vaihtoehtoja- päätyi? 

Vierailija

Mä olen oikeasti pahoillani niiden miesten puolesta, jotka ovat haluamattaan joutuneet isäksi.  JOKAISELLA ihmisellä pitää olla mahdollisuus valita jatkaako sukuaan ja kenen kanssa.  Jos lasta ei ole suunniteltu, kyllä siinä molempien tahdon pitäisi olla tasavertaisesti puntarissa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikeasti pahoillani niiden miesten puolesta, jotka ovat haluamattaan joutuneet isäksi.  JOKAISELLA ihmisellä pitää olla mahdollisuus valita jatkaako sukuaan ja kenen kanssa.  Jos lasta ei ole suunniteltu, kyllä siinä molempien tahdon pitäisi olla tasavertaisesti puntarissa. 

Abortti vai ei, siinä kysymyksessä ei voi tehdä kompromissia vaan se on joko tai.
Ja jos äiti päättää ettei aborttia tee, siinä vaiheessa alkaa lapsen oikeus isään, perintöön ja elatukseen, joka on suurempi kuin isän oikeus irtisanoutua lapsesta taloudellisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat