Vierailija

Synnytin 6 viikkoa sitten ja veristä jälkivuotoa kesti 5 viikkoa, sitten alkoi tulla pelkkää venyvää oranssia limaa. Nyt lima loppui mutta tänään alkoi runsas, kirkkaanpunainen vuoto! Siis uudelleen :/
Onko tämä normaalia? Imetän vauvaa.
En ole ollut vielä jälkitarkastuksessa.

Kommentit (5)

Vierailija

Minulle kävi juuri noin että vuoto alkoi uudestaan jota kesti muutaman viikon eli omalla kokemuksella voisin sanoa että on normaalia mutta kannattaa silti soittaa ja kysyä asiasta että saa varmuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Juu voi olla normaalia. Mullakin kesti vuoto monta viikkoa ja luulin jo että loppui kun sitten alkoikin vielä uudestaan verinen vuoto. Eli sit kun se limainen vuoto loppui kokonaan oli vuoto jonkin aikaa lähes kokonaan pois ja sit tuli kuukautistyyppistä ohutta vuotoa jonkin aikaa. Ja itse kanssa mietin onko normaalia ja kyttäsin sitä vuotoa aika tarkasti koska mulle jouduttiin tehdä istukan kaavinta ja pelkäsin että onko osa istukasta jäänyt vielä kohtuun. Mutta kaikki oli siis ok.

Vierailija

Mulla kävi noin, jälkivuoto kesti 4,5vkoa, sitten oli parin päivän tauko ja tuli uudestaan reipasta vuotoa. Ekat menkathan ne oli, siitä eteenpäin tulivat säännöllisesti joskin kierto on pidempi nyt kuin ennen raskautta.

Vierailija

Mietin kans, et voisko olla kuukautiset?
Mulla on molempien synnytysten jälkeen alkanut melkein heti jäökivuodon loputtua, vaikka olen imettänyt. Ja ne muutamat ekat on melkoisen runsaat..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat