Onko tämä palstamiesten ihannenainen?
Olen seurannut nyt palstaa jonkin aikaa ja olen tullut siihen tulokseen, että tässä ovat fyysiset pääkriteerit palstan miesten mukaan, jotka naisessa heitä miellyttää:
- Muodokas ts. vähintään tukeva, jopa lihava
- Lyhytsäärinen ja yleensäkin lyhytjalkainen
- Lyhyet "pirteät" hiukset, joko ns. kananperse tai poikamainen pottakampaus, mieluiten monivärinen ja sinisestä tai violetista vielä ekstraplussaa.
- Ikäero mieheen max 3 vuotta
Kommentit (6)
Eihän tässä kuvailla kuin keskivertoa AV-mammaa. Joku on taas haksahtanut niihin provoketjuihin, joissa mammat esiintyvät miehinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut nyt palstaa jonkin aikaa ja olen tullut siihen tulokseen, että tässä ovat fyysiset pääkriteerit palstan miesten mukaan, jotka naisessa heitä miellyttää:
- Muodokas ts. vähintään tukeva, jopa lihava
- Lyhytsäärinen ja yleensäkin lyhytjalkainen
- Lyhyet "pirteät" hiukset, joko ns. kananperse tai poikamainen pottakampaus, mieluiten monivärinen ja sinisestä tai violetista vielä ekstraplussaa.
- Ikäero mieheen max 3 vuotta
Olet ymmärtänyt väärin.
Nämä kuvaamasi ominaisuudet eivät luonnehdi miesten ihannenaista vaan ilman miestä jääneitä naisia jotka tälläkin palstalla ihmettelevät mistä niitä hyviä (alfa)miehiä löytää.
Ei tuo nyt ihannenainen ole, mutta vaikuttaa ulkoisesti oikein hyvältä. Sitten jos olisi vielä akateeminen oikealta alalta niin kiinnostuisin todella
Kuvatunlainen palstamamma on kuuminta hottia juuri menestyneiden alfamiesten parissa, siksi näitä ihannenaisia ei riitä kaikille, vaan jotkut joutuvat tyytymään kaiken maailman jenni vartiaisiin ja muihin omeganaisiin.
Läppäähän tuo aloitus on, mutta valitettavasti tuo kuvaa suomalaista keskivertonaista aika hyvin. Tähän päälle vielä kunnon telaketjufeministiasenne.
Listaan pitää lisätä vielä miesten mieleinen pukeutuminen. Yleensäkin palstamiehet tykkäävät rennosta pukeutumisesta eli verkkari toimii aina ja sen kanssa käy paitana mikä tahansa ruudullisesta flanellipaidasta virttyneeseen T-paitaan. Lenkkarit sopivat asuun myös erinomaisesti.
Paremmin pukeutuessaan palstamiesten naiset pukeutuvat leggareihin ja kivaan paituliin tai tunikaan. Lenkkarit menevät myös juhlavamman asusteen kanssa. Mikäli halutaan ehdotonta näyttävyyttä, niin balleriinat ovat silloin ykköset.