Miehen mielestä olen tylsä - apuja?
Olen tuntenut yhden miehen todella monta vuotta ja viime kuukausina olemme alkaneet taas jutella enemmän.
Aiemmin ei ole ollut mitään ongelmaa, mutta nyt mies on alkanut sanomaan, että mitä on tapahtunut kun olen nykyisin niin "tiukkapipoinen ja tylsä" ja ennen olin rento.
Olen kysynyt monelta ystävältä, että olenko muuttunut tuollaiseksi ja jokainen on sanonut että en todellakaan. :D
Tuosta huolimatta mies viestittelee minulle paljon ja aloittaa keskusteluja, silti sanoo että olen tylsä. Ja tiukkapipoinen.
Miksi sitten jaksaa vaivautua keskustelemaan kanssani jos en kerta miellytä?
Olisiko kellään kokemuksia ja/tai neuvoja tilanteeseen? :)
Kommentit (4)
Luulisin että jos olet oikeasti miehen mielestä tylsä, ei jaksaisi keskustella kanssasi. Voisiko kyseessä olla miehen mielestä hyvä keino lähestyä sinua?
Itsellänikin ollut samanlaisia tilanteita monia, mutta yleensä miehellä ollut tuossa vaiheessa toinen nainen kuvioissa.
Et kertonut että seurusteletteko, oletteko käyneet treffeillä tms? Olisiko miehellä joku syy minkä takia yrittää päästä sinusta eroon, että voisi alkaa viestitellä toisen naisen kanssa?
Minkä ikäisiä olette? Auttaisi paljon, jos kyseessä on nuorehko mies niin voi todellakin olla että yrittää vain herättää huomiosi tai jotain. Jos kyseessä vanhempi mies (yli 35 vuotias), tilanne voi oikeasti olla se että mies pitää sinua tylsänä ja tiukkapipoisena. Toisaalta tässä vaiheessa mies tuskin jaksaisi pitää sinuun yhteyttä.
Kysy suoraan mieheltä, miksi keskustelee kanssasi jos olet hänelle liian tylsää seuraa! Tsemppiä :)
lindA kirjoitti:
Luulisin että jos olet oikeasti miehen mielestä tylsä, ei jaksaisi keskustella kanssasi. Voisiko kyseessä olla miehen mielestä hyvä keino lähestyä sinua?
Itsellänikin ollut samanlaisia tilanteita monia, mutta yleensä miehellä ollut tuossa vaiheessa toinen nainen kuvioissa.
Et kertonut että seurusteletteko, oletteko käyneet treffeillä tms? Olisiko miehellä joku syy minkä takia yrittää päästä sinusta eroon, että voisi alkaa viestitellä toisen naisen kanssa?
Minkä ikäisiä olette? Auttaisi paljon, jos kyseessä on nuorehko mies niin voi todellakin olla että yrittää vain herättää huomiosi tai jotain. Jos kyseessä vanhempi mies (yli 35 vuotias), tilanne voi oikeasti olla se että mies pitää sinua tylsänä ja tiukkapipoisena. Toisaalta tässä vaiheessa mies tuskin jaksaisi pitää sinuun yhteyttä.
Kysy suoraan mieheltä, miksi keskustelee kanssasi jos olet hänelle liian tylsää seuraa! Tsemppiä :)
Mies on alle 30 vuotias ja minä miestä nuorempi. Ei seurustella, mutta puhetta on ollut että olisi mukava käydä kahvilla/muutamilla tms. En ole antanut miehelle syytä luulla, että tarvitsee minulta lupaa mihinkään, joten jos haluaa keskustella muidenkin naisten kanssa on vapaa tekemään sen. Joten hölmöä jos yrittää minua loukkaamalla päästä eroon minusta. Riittää kun vain sanoisi, ettei jaksa keskustella enää kanssani.
Pitää varmaankin ottaa asia vielä puheeksi ja kysyä suoraan mitä ajattelee. Kiitos tsempeistä. :)
- ap
Älä puhu tuollaisen kanssa, haluaa vain alentaa sun itsetuntoa.