Vierailija

Minkälainen taloudellinen tilanne kuntouttavan työtoiminnan asiakkailla on?

Kommentit (7)

Vierailija

No, ainakin meillä yhdellä on perintöä ja sijoitettua omaisuutta vaikka muille jakaa. Yhdellä on luottotiedot menneet ja moni siitä väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa 12kk ajan. Olen huomannut miten taloudellinen tilanne näkyy vaatteissa. Eräs asiakas käyttää merkkiballerinoja sisäkenkinä, ja kaikenlaista merkki-käsilaukkua näkee naisilla. Merkkifarkkuja, ja kalliita autoja.

Vierailija

Riippuu varmaan siitä, että millainen omaisuus ja työtilanne on ollut ennen työttömäksi ja kuntouttavaan toimintaan osallistumista.

Vierailija

Anoppi on nyt kuntouttavassa. On ollut 30v työttömänä, elää kelan ja sossun rahoilla. (Ja meidän osittain, kun tuhlaa omansa ja sitten "lainaa" 40eur)

Vierailija

Kysymys: Minkälaista kuntouttavaa työtoimintaa tarvitsee henkilö joka on rikas? Hienot merkkilaukut, kalliit autot, sisäkengät on jotain luksusta, ja vaatteet on niin viimeisen päälle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Minkälaista kuntouttavaa työtoimintaa tarvitsee henkilö joka on rikas? Hienot merkkilaukut, kalliit autot, sisäkengät on jotain luksusta, ja vaatteet on niin viimeisen päälle?

Minä en kehtaa mennä kuntouttavaan työtoimintaan tilanteessa että olisin rikas. Omat rahat riittää, ei työttömyyskorvauksia tai 9 € tarvita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat