Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
LIHAA<3

perustelkaas mulle että miksi ihmeessä olette vegaaneja?

• ylös 1
  • alas 7

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton...

t: carnivoori

Tarkoitat varmaan omnivori (sekasyöjä)? Tuskin pelkkää lihaa syöt kuitenkaan sinäkään.

Vierailija

Siitä saa niin hyvää keskustelua aina aikaiseksi AV:lla ja muuallakin internetissä. Siks halusin alkaa vegaaniksi.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Koko ikäni saanut perustella tätä valintaa tutuille ja tuntemattomille. Teen sen mielelläni edelleen, jos jotakuta näyttää aidosti kiinnostavan. Sen sijaan vittuiluprovoihin en jaksa lähteä, siitä hommasta meni hohto vuosia sitten.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Koska rakastan eläimiä, enkä halua että niitä täytyy tappaa ruoaksi minun takiani, kun kerran pystyn ilmankin niiden lihaa tai maitoa tai munia elämään.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton...

t: carnivoori

Tarkoitat varmaan omnivori (sekasyöjä)? Tuskin pelkkää lihaa syöt kuitenkaan sinäkään.

Olen oikeastaan wagnerologi, syön vain eläimiä jotka syövät toisia eläimiä. Nam!

Vierailija

Koska olen niin pienisieluinen etten muuten tunne itseäni tärkeäksi kuin saadessani korostaa ruokavalioni ylivertaisuutta kaikille ja kaikkialla. 

Vierailija

Koska inhoan lihan makua, ja https://www.netflix.com/title/80033772

En halua tukea tuollaista tai hyötyä tuollaisesta. Tiesitkö, että esim broileri on jalostettu TUOTE, ja että niille poikasille riittää paperiarkin kokoinen tila lain mukaan. Sika on tutkimuksien mukaan jopa viisaampi kuin koira.

Vierailija

Koska mä voin. Ja terveydellisistä, ekologisista ja eettisistä syistä. Ja koska ei ole yhtään syytä syödä lihaa. Miksi kysyt?

Vierailija

Hidastaakseni maapallon lämpenemistä ja sen aiheuttamia lieveilmiöitä kuten ilmastopakolaisuutta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat