Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu = tulevaisuus yhdessä?

Vierailija
19.09.2016 |

Ystäväni on löytänyt elämäänsä muutama kuukausi sitten täydellisenään pitämänsä miehen. Ei siinä, mies vaikuttaa kyllä nappitapaukselta yhden tapaamisen perusteella. Kävin ystäväni kanssa heidän tilannettaan läpi, ja hän kertoi että ovat ns. Exclusive mutta eivät seurustele. Kysyin ääneen että mikseivät ei? Vastaus oli, että he ovat molemmat sitä mieltä että seurustelu tarkoittaa molemmille sitoutumista tavoitteeseen joka päättyy alttarille.

Onko tälläinen miten yleistä? Ovat 32v ja 26v jos jotain kiinnostaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, kyllä minulle seurustelu on vähän vähemmän vakavaa puuhaa. Toki sen tarkoitus on testata, miten sovitaan yhteen, mutta alttarille ei ole niin kiire.

Olen itse tuon vanhemman osapuolen ikäinen ja kyllä minusta tuo "ns. Exclusive" on jo jollain tavalla seurustelua. Siinä on "varattu" kuitenkin jo, eikä vapaa, eli siis ei enää sinkku.

Jos pari pitää toisestaan kovasti, viettää paljon aikaa yhdessä ja (oletan, että) harrastaa seksiä keskenään, niin mitäs muuta se on kuin seurustelua? Miksi ilmaista tilannetta liian vaikeasti?

Toki jokainen pari tyylillään tietenkin.

M32

Vierailija
2/3 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Mun kokemukseni on se, että aika moni edelleenkin haaveilee tosta (seurustelu on ensiaskel kohti avioliittoa), mutta sitä ei uskalleta ääneen sanoa. Riippuu tietenkin ihan ihmisestä: itse olen avoliitossa, enkä ajattele, että olen välttämättä tämän miehen kanssa koko loppuikäni. Naimisiin en kylläkään halua ollenkaan, paitsi jos esimerkiksi sairastun, niin mieheni voi varmuudella periä minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että heille tämä on siis testi jossa he harkitsevat että sitoutuvatko lähteä ajamaan yhteistä tulevaisuutta kohti? Kyse ei ole vain kemista, tms, vaan myös siitä että he haluavat selvittää mitä haluavat tulevaisuudeltaan tms. Minusta aika hienoa että he osaavat katsoa nöin kauaskantoisesti jo tässä kohtaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän