Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, ettei mikään antiperspirantti pidä! Vinkkejä?

Vierailija
19.09.2016 |

Käyn joka aamu suihkussa, välillä myös töistä/koulusta tultaessa tai illalla ennen nukkumaan menoa. Annan kainaloiden kuivua suihkun jälkeen ja sitten laitan antiperspirantin. Tuntuu, ettei se kuivu millään (roll on siis), ja sitten joidenkin tuntien päästä saattaa olla että kainalot alkavat jo hieman haisemaan. Mikähän avuksi? Vielä en ole kokeillut näitä absolut torreja yms, luulen että ovat vähän turhan tujua tavaraa herkälle iholleni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä tää Vichyn deo: http://www.vichy.fi/soin-corps/48H-ANTI-PERSPIRANT-INTENSE-PERSPIRATION…

Ja oon siis herkkäihoinen haisuli. :D Löytyy apteekista ja pois en vaihda! Usein myös tuplatarjouksessa, mutta toisaalta on parasta mitä löytyy, niin ei se hinta haittaa. Puteli maksaa reilu 10 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut torr. Tehokasta myrkkyä. Oon käyttänyt pari vuotta ja laitan sitä enää 1-2krt kuussa :D

4/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellanen tilanne että vain Rexona 24/7 aloe vera roll on "piti" niin ettei dödön tuoksut muuttunut oudoiksi. Rupesin kuitenkin etsimään luonnollista vaihtoehtoa ja satsasin Lovefreshin vahamaiseen stickiin (tuoksuna Verbena) ja oon ollut tosi tyytyväinen. En tietysti voi luvata että se pitää runsailla hikoajilla, itsellä ongelmana ollut enemmänkin se et jo pienimäärä hikeä haiskahti voimakkaalta. Hinta toki on dödöksi tosi suolainen 25€ :/ Nyt oon dödöä käyttänyt kohta 3kk eikä se oo loppumaisillakaan joten ehkä kuitenkin hintansaväärti täysin luonnonkosmetiikaksi.

Vierailija
5/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona Maximum Protection.

Täytyy sanoa, että kun ensimmäistä kertaa päätin kokeilla niin en oikeasti uskonut tämän toimivan, mutta kyllä toimii .

Vierailija
6/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miesten deodoranttia, ne on paljon voimakkaampia.

Koita löytää joku miedosti hajustettu tai täydin hajustamaton.

Vierailija
7/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiperspirantti on samaa kastia meikkivoiteen kanssa eli tuotesuosituksia on hirmu hankala antaa, koska omalle iholle sopiva ei välttämättä toimi ollenkaan toisella.

Mutta jos etsit nimenomaan tehokasta hajun poistajaa ja ehkäisijää, niin Yves Rocherin roll on antiperspirantit ovat olleet itselläni täyskymppi. Monet muut kokeilemani dödöt ovat päästäneet haisut läpi jo muutamassa tunnissa.

Vierailija
8/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple Dry Active, apteekista.

Vierailija
9/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa jo yks mainitsi apteekin absolut tor:in

Aikamoista myrkkyä, mutta kainalot pysyy kuivina. Mitkään kaupan perspirantit ei mulla pidä. Kerran viikkoon laitan tätä absolut torria, muuten käytän hajustamiseen kaupan kainalohikipötkylöitä.

Jos ap päätät kokeilla, niin ole tarkka ohjeiden kanssa!!!

Vierailija
10/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus reissusta Secret merkkistä dödöä, joka on parasta ikinä käyttämistäni dödöistä. Edes tuoksu ei muuttunut päivän mittaan pistäväksi ja kainalot kesti helteessäkin hiettöminä. Tietenkään sitä ei (tietääkseni) saa mistään suomesta, mutta marraskuussa lähden reissuun ja jos tuota tulee vastaan niin hamstraan sitä koko vuoden tarpeisiin!

http://www.ebay.com/itm/12-Secret-Outlast-Completely-Clean-Clear-Gel-An…

Vierailija
11/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple Dry, estää hikoamisen kokonaan. Laitetaan pari krt viikossa. Itse olen käyttänyt jo vuosia. Apteekista saa.

Vierailija
12/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kaivataan vinkkejä, ei toimi Absolut torr, Triple dry, Bats tai nämä markettimerkkien Maximum protectionit. Kosteutta suurempi ongelma on haju, miten hitossa hienhajun saa kainaloista pois? Kaikenlaiset pesut ja kuorinnat sun muut on jo kokeiltu.

Vierailija
13/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kuorinta-ainetta kainaloihin ainakin välillä pesun yhteydessä. Parkkiintunut nahkakin voi siellä aiheuttaa hajua.

Vierailija
14/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Kuten aloituksessa mainitsinkin, niin en kovin mielelläni lähde kokeilemaan noita tujuja dödöjä. Hain nyt apteekista tuon Vichyn intensen, ja aloitan kokeiluni siitä.

Epiloin kainalot kerran viikossa, joten jo siinä yhteydessä tulee kuorittua kainalot.

-Ap

Vierailija
15/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Lidlin Cieniä, se turkoosi purkki! Siitä olen löytänyt parhaan avun vaikka kaikenmaailman Rexonat ja Garnierit pettävät niin tämä ei, mitään muuta en enää suostu kokeilemaan.

Paljon halvempaakin on kuin apteekkituotteet.

Vierailija
16/16 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vinkkejä miten lieventää hikoilua? Jotain luontaistuotetta, joku ruoka-aine, mikä vaan? Mulla hikoilee tissien aluset, naama ja ne kainalotkin myös. Hormonit on kai ihan v.turallaan...