nytriittää

Mies juo päivittäin, muutaman kerran viikossa vetää ittensä kunnon humalaan. Syyttää minua juomisestaan ja käskee katsoa peiliin, välillä myös karjuu ja käyttäytyy agressiivisesti, en kuitenkaa oo vielä saanu turpaani. Oon nyt ite kattonu tätä samaa paskaa jo muutaman vuoden ja nyt alkaa tuntumaan jo siltä, että mä en kestä enään. On ottanu pikavippejä, kun ei saa laskujaankaan maksettua, kavereille ja mulle myös velkaa. Kerran mulle jo myöntäny alkoholiongelmansa, mutta yritäppä saaha myöntämään uudestaan.. Äskettäin saavuin kotiin muutaman ystävän luolta, niin mies tokas mulle että "oisit ollu pitempään, en jaksa kuunnella sun äpisemistäs". Häivyin sitte taas pois.

Kommentit (11)

Vierailija

Mikset vaan lähde menemään tai heitä äijää ulos? Ikävä kyllä ketään ei voi pakottaa hoitoon.  Älä pilaa elämääs juopon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No kattele kuule vielä muutama vuosi lisää. Pari lastakin voisit siihen auvoon pyöräyttää.

Se menee hoitoon jos menee. Sä voit vaikuttaa vaan omaan elämääsi.

nytriittää

Vierailija kirjoitti:
Mistä te niitä  miehiänne aina löydättekin.

Ei alkuvaiheessa juonut juurikaan, muutama vuos sitte alotti.

Vierailija

Olen myös ollut tuollaisessa suhteessa. Minunkin neuvoni sinulle on, että jätä se! Toista ei voi parantaa, eikä väkisin raahata hoitoon, jos hän ei sitä itse halua. Päätös lähtemisestä on vaikea, vaikka suhde olisi huono, koska tietenkin sitä toista myös jollain tasolla rakastaa. Sen vuoksihan sen kanssa on alkanut olemaankin. Mutta turha on tuhota omaa mielenterveyttään ja elämäänsä juopon vuoksi. Lähde suhteesta! Voimia ja kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija

Sen verran olen alkoholistien kanssa joutunut elämää katsomaan että varmuudella voin sanoa ettet hoitoon sitä saa ellei hänellä itsellä ole halua sinne mennä tai ymmärrystä myöntää asiaa - eikä monesti silloinkaan onnistu. 

Alkoholisti on alkoholisti. Sun pitää joko hyväksyä asia ja elämä tuollaisenaan tai lähteä katselemaan nurmea aidan toisella puolella, mutta muutosta on ihan turha odotella. 

En minä ainakaan kovin montaa vuotta jaksanut tuota katsoa ja luojalle kiitos että lähdin, vaikka 5 vuotta elämästä menikin täydellisesti hukkaan. 

P.s. Jos tuohon päätät jäädä, älkää tehkö lapsia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä ole suurin osa suomalaisista miehistä? Jos ei vielä, niin ei tarvitse kuin vähän elämän potkia päähän... Suomalaisten miesten säälittävä ratkaisumalli. 

Vierailija

Et saa miestä hoitoon, jos hän ei itse halua. Ainoa mitä voit tehdä, on lähteä itse tilanteesta jos se kerran on sinulle sietämätön.

Vierailija

Sinä et voi päättää toisen ihmisen asiosta. Sinä voit päättää vain itsestäsi, että övellyksen katsominen loppui NYT. Ilmoita oma päätöksesi miehellesi. Hän saa sitten ihan vapaasti päättää, loppuuko se siten, että hän ei enää juo vai siten, että hänen juomisen syy on siitä pitäen se, että sinä lähdit ja jätit eikä enää ole edes akkaa.

Oli niin tai näin, sinun syytäsi sen miehen juominen on. Sama vika rahikaisessa ... nykyinen juo siksi kun minä olen tällainen ja entinen juo samasta syystä, vaikka siitä on jo vuosikymmeniä kun hän jäi juomaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä ole suurin osa suomalaisista miehistä? Jos ei vielä, niin ei tarvitse kuin vähän elämän potkia päähän... Suomalaisten miesten säälittävä ratkaisumalli. 

Säälittävä provo olet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat