Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tekeminen synnyttää tekemistä ja mielihyvää Ei ole vittuilua työttömille.

Vierailija
18.09.2016 |

Olen viikon ollut porukassa jossa tehdään kaikenlaista. Palkkatyötä tämä ei ole. Olen myös jaksanut kotona tehdä kaikkee ja olen alkanut innostua asioista. Kallistun todella siihen väitteeseen että aktivointi työttömälle on parempi vaihtoehto kuin kotiin jäänti. Ainakin minun kokemuksen mukaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jos tekee sellaista, mistä on itselle hyötyä. Tiedän tapauksen, että työharjoitteluna on tehty täysin itsenäistä työtä ilman työkavereita. Mitä se sellainen ketään hyödyttää? 

Vierailija
2/4 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen aktiivinen kotona(kin) vaikka olen työtön. Kuluneella viikolla kävin matonpesupaikalla pesemässä kaikki matot, keräsin sieniä ja puolukoita, maalasin aidan, autoin naapurin 90-vuotiasta pihatöissä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jos tekee sellaista, mistä on itselle hyötyä. Tiedän tapauksen, että työharjoitteluna on tehty täysin itsenäistä työtä ilman työkavereita. Mitä se sellainen ketään hyödyttää? 

Etkös oppinut mitään? Saanut työkokemusta? Se hyödyttää, eikö?

Hyödytkö enemmän kotona makaamisesta?

Mielenterveyspotilaat laitetaan puuhaamaan jotain, koska mikä tahansa tekeminen on korvienvälille hyvä.

Vierailija
4/4 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös oppinut mitään? Saanut työkokemusta? Se hyödyttää, eikö?

Hyödytkö enemmän kotona makaamisesta?

Mielenterveyspotilaat laitetaan puuhaamaan jotain, koska mikä tahansa tekeminen on korvienvälille hyvä.

Rinnastat todellakin työttömät ja mielenterveyspotilaat keskenään?

Kyllähän se ilmainen orjatyö hyödyttää, nimittäin sitä kuka sen orjan hommiin saa. Orja "parhaassa" tapauksessa saa painaa samoja töitä mitä oikeat työntekijätkin paitsi et palkkaa saa huikeat 9e/päivä. Melkein motivoi ja tästä orjuutuksesta pitäisi vielä muka olla kiitollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän