Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma käsittämätön reaktioni minecraftin pelaamiseen.

Vierailija
18.09.2016 |

Vuoden suosittelun jälkeen suostuin pelaamaan lasteni kanssa Minecraftia. Koko touhu tuntuu aivan vitun turhalta ja ajantuhlaukselta. En osaa edes liikkua saatikka käyttää mitään niitä välineitä yms. En pysty oppimaan, koska ei kiinnosta vähääkään. Mies yritti opettaa ja kaikkien puheista ja toimista päätellen olen nyt sitoutunut johonkin kuukausia kestävään rinnakkaistodellisuuteen, joka syö mun vähiä lepohetkiäni. Mulle on ollut ihan herttaisen sama, että loppuperhe mesoo ton ruudun edessä tuntikausia putkeen, koska olen voinut tehdä kotihommia yms. Jos ollaan tehty ja menty jonnekin yhdessä, kiva juttu. Jos ollaan pelattu vaikka mölkkyä tai Afrikan Tähteä, niillä on ollut alku ja loppu. Mutta tällä ei ole mitään loppua sitten näkyvissä jos tähän alkaa. Ja en palstaile kun pari kertaa kuussa, joten turha verrata. Haluan vaan selvittää, että onko muita niin sekoja kuin minä. Mun oli pakko tekosyyn varjolla lähteä vähän rauhoittumaan, kun tekee mieli itkeä ja raivota.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä oli ongelma? Ei kai sun sitä pakko ole pelata josset halua :D Mahtava peli se on, itekki pelaan miehen kanssa.

Vierailija
2/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä oli ongelma? Ei kai sun sitä pakko ole pelata josset halua :D Mahtava peli se on, itekki pelaan miehen kanssa.

En tiedä pääseekö tästä ilman, että siitä tulee joku numero ja alkaa kaivelu ja tenttaaminen, että miksi ei. En halua loukata niitä lyttäämällä niiden kiinnostuksenkohdetta. Noloa jos alan itkemään, koska näköjään vihaan sitä niin paljon ettei mitään rajaa. Aina ja jokapaikassa kehoitetaan olla kiinnostunut lastensa innostuksenkohteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika käsittämätön kieltämättä.

Vierailija
4/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel U! Tuskallista jo kun pitää mennä katsomaan niitä rakennelmia ym juttuja mitä penskat haluaa esitellä 😶

Olen kieltäytynyt kauniisti pelaamisesta, teen lasten kanssa muita juttuja!

Vierailija
5/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoälyisillä ihmisillä ei ole luontaista kiinnostusta peleihin, erityisesti sellaisiin peleihin joihin sitoudutaan reaktiivisuuden sijaa älyllä ja toiminnallisuudella.

Vierailija
6/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thäh? Sanot että ei oo sun juttu. Kokeilit, mutta ei kiinnosta. Kai sen asian voi ilmaista ihan neutraalisti mitätöimättä toisten kiinnostusta asiaan?

Vierailija
7/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkoälyisillä ihmisillä ei ole luontaista kiinnostusta peleihin, erityisesti sellaisiin peleihin joihin sitoudutaan reaktiivisuuden sijaa älyllä ja toiminnallisuudella.

Luen tiede- ja historialehtiä, luon jatkuvasti uutta käsilläni. En ole heikkoälyinen, vaan lahjakas kädentaidoissa ja musiikissa. Soitan useita soittimia ja puhun neljää kieltä. Matematiikassa ja maantiedossa on loista. Tätä älykkyyskorttia on heiluteltu ennenkin. Minun kohdallani se ei päde. Se on aikasyöppö, koska naisena lähes kaikki metatyö kotona on muutenkin langennut minulle. Loppuajan haluan käyttää itselleni mieluisella tavalla. Reaktioni kielteisyys kyllä hämmentää itseänikin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi