Vierailija

Ylipaino oikeesti häiritsee seksissä?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itselläni naisseura on ollut liikunnallista, samanhenkisten harrastusten kautta, joten ei ole kokemusta. Lähinnä ylipaino kertoo yleisesti henkilön elintavoista mikä taas on merkki ettei nainen muutenkaan oikein ole minun makuuni vaikka muuten voisi olla aivan hauska ja mukava.

Vierailija

Enemmän siitä ylipainosta ja huonosta kunnosta on haittaa kun ne on miehen ongelmana, minä olen 130kg nainen ja hyvin suoriudun seksistä, mies siinä enemmän joutuu huhkimaan kuin minä. Ja ei todellakaan kyllä harrasteta mitään outoja asentoja, mies ei haluaisi vaikka molemmat oltaisiin miten laihoja, se on perinteinen tapojensa orja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enemmän siitä ylipainosta ja huonosta kunnosta on haittaa kun ne on miehen ongelmana, minä olen 130kg nainen ja hyvin suoriudun seksistä, mies siinä enemmän joutuu huhkimaan kuin minä. Ja ei todellakaan kyllä harrasteta mitään outoja asentoja, mies ei haluaisi vaikka molemmat oltaisiin miten laihoja, se on perinteinen tapojensa orja.
Ja miksiköhän nimenomaan se mies joutuu huhkimaan tässäkin tapauksessa enemmän? Naiset ovat tottuneet vaan lähetyssaarnajassa makoilemaan tekemättä mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sitä on?

Oon 165cm...ihan hyvillä etu- ja takapuolilla varustettu. Jopa vyötärön erottaa 😂 mahassa ne pahimmat makkarat on. Eli +20kg.

Tarkoitus kyllä pudottaa tuo kaikki pois. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat