Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten kauas olet valmis matkustamaan treffeille?

Vierailija
18.09.2016 |

Asutaan siis noin 30 kilsan päässä toisistamme, ja mies sanoi ettei halua vain ensitreffejä varten tulla mun kotikaupunkiin. Ymmärsin että hän voi tavata täällä jos hän on muuten matkoilla, tai että tavataan jossain puolessavälissä tai hänen kaupungissa.
Mitä mieltä olette?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu jos mies ei halua tulla sun luo.

Voi muistan ku mun yks exä taivalsi kävellen tuulessa ja tuiskussa lumikinoksissa siis varmaan jonkun 10 km matkan vain nähdäkseen minut...

Vierailija
2/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

300km.  Tavattiin muutaman kerran, mutta ei toiminut miehen epämääräisen käytöksen takia.

Vierailija
4/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asuvana sanon, että n. 6 km. Toisaalta, jos mies asuisi Porvoossa (enkä nyt tarkoita provoa!), jonne on n. 40 km, hyvät bussiyhteydet ja jossa on hyviä ruokaravintoloita, niin voisin kyllä lähteä. Porvoo on kiva kaupunki muutenkin. Mä en edes tiedä mitä on 30-40 km Helsingistä länteen! Inkoo?

Vierailija
5/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Helsingissä asuvana sanon, että n. 6 km. Toisaalta, jos mies asuisi Porvoossa (enkä nyt tarkoita provoa!), jonne on n. 40 km, hyvät bussiyhteydet ja jossa on hyviä ruokaravintoloita, niin voisin kyllä lähteä. Porvoo on kiva kaupunki muutenkin. Mä en edes tiedä mitä on 30-40 km Helsingistä länteen! Inkoo?

Tammisaari on myös idyllinen ihan niin kuin Porvookin.

Vierailija
6/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies matkusti 80 km eikä ollut mitään keskustelua matkan pituudesta, olisi siis luultavasti tullut pidemmällekin. Ja samoin tietysti matkustin itsekin hänen luokseen.

Vierailija
7/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ap:n tapauksessa mies on kokenut ohareita tms. Tuo yksi sanoi että miehet liikkuu jos niitä kiinnostaa, mutta toimii myös toisinpäin.

Vierailija
8/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden poikaystäväni pyöräili muistaakseni noin 70 km suuntaansa. Ja takaisin saman päivän aikana. Ei meistä elämänpituista paria tullut, mutta urheilullisuus hänessä kyllä viehätti.

Aino

p.s. nykyinen mieheni seurusteluaikanamme ajoi illaksi minua tapaamaan 130 km. Mutta autolla. Pari meistä tuli. Ei niinkään auton takia, mutta muut asiat osuivat kohdilleen puolin ja toisin.

Vierailija
9/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli välimatkaa 200km. Vuoden tapailun (näimme kaikki loma-ajat ja lähes joka viikonloppu) jälkeen muutimme yhteen. Nyt viisi vuotta myöhemmin odotamme toista lastamme.

Jos mies ei ole valmis tulemaan ensitreffeille vain ja ainoastaan sinun vuoksesi, et ole tarpeeksi kiinnostava. Tämä pätee myös toisinpäin, oletko itse tarpeeksi kiinnostunut matkustamaan puolen tunnin (/30km) matkan tavataksesi miehen? Miten luulet seurustelun onnistuvat, mies tulee tapaamaan sinua vain muiden matkojensa yhteydessä?

Vierailija
10/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syrjäisemmällä seudulla asuu nii 30-40 km johonki kaupunkiin on aika perus, et sellanen matka on mielestäni kohtuunnine. Jos kaupungissa asuisin,en lähtis kauhee pitkälle. Ellen tuntisi henkilöä jo niin sittenhän voi pitemmällekkin lähteä aikaa viettämään.

11/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan lähtisi ensitreffeille kolmenkymmenen kilometrin päähän. Ja kyllä, olen kaupunkilainen.

12/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko juttu jos mies ei halua tulla sun luo.

Voi muistan ku mun yks exä taivalsi kävellen tuulessa ja tuiskussa lumikinoksissa siis varmaan jonkun 10 km matkan vain nähdäkseen minut...

Ensitreffeille?

Nuori mies tekee toki melkein mitä vain saadakseen seksiä, mutta ei tuo nyt kauhean suuresta itsekunnioituksesta kerro.

Vierailija
13/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 100 km menee helposti. 150 km matkaa jouduin vähän miettimään. Tällä hetkellä yli 400 km:n matkan päästä palaamassa kotiin, mutta ei ollut ensitapaaminen.

Vierailija
14/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ja pidän pitkien matkoja (yli 20 km) päästä tapaamista haluavia miehiä epätoivoisina. Tiedän, alapeukkuja tulee mutta eipä muuta mielipidettäni :D Tähän mennessä 150 km kauempana asunut mies oli kiinnostunut tapaamaan uudelleen, kieltäydyin.

Vierailija
15/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Balille, jos mies maksaa.

Vierailija
16/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parin tunnin päähän voisin lähteä jos kulkuyhteydet (pääsee myös pois saman päivän aikana) ovat hyvät ja tyyppi on oikeasti kiinnostava.

Vierailija
17/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kilometriä on siinä rajoilla.

Vierailija
18/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri lähti ensitreffeille Inariin pääkaupunkiseudulta. Otti töistä päivän vapaata, lähti siis perjantaina. Tapasivat netissä. Työkaveri kertoi, että pitää mennä katsomaan, mikä ja kuka Lapissa on.

Tämä on pisin matka, jonka tiedän ensitreffeillä olleen.

Vierailija
19/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin junalla 250 kilometriä miehen luokse, kyllä kannatti. Puolen vuoden jälkeen rahaa säästääksemme hankimme yhteisen asunnon hänen kotikaupungistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän