Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututin nyt yhden miehen

Vierailija
18.09.2016 |

Tapailtiin epäsäännöllisesti pari 2kk ja tuohon aikaan mahtui miehen taholta monia perumisia ilman järkeviä syitä. Välillä en tavoittanuthäntä lainkaan ja oli kovin vaihtelevaa. Joskus täynnä rakkautta ja toisen kerran viileää.MIttani täyttyi kaikesta epämääräisestä ja annoin palautetta ihan kauniisti tyyliin,etten halua olla ihmisen kanssa, jolle perusasiat, kuten rehellisyys, luottamus ja asioista sopiminen ovat epäselvää. Kysyin myös, onko muita naisia ollut ohessani, kun epämääräisiä menoja. Mies suuttui,että häntä ei arvostella näin.Joo, en enää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärähti ku kolahti. Anna olla.

Vierailija
2/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että mies pääsi aloittajasta näinkin nopeasti eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit just oikein! Ollaan taidettu tapailla samaa ukkoa. Itse en viitsinyt ihan noinkaan kauaa. No ei mies suuttunut, mutta ei ole kuulunut mitään sen jälkeenkään. Miks edes pitäisi (jaksaa) mitä tahansa käytöstä keltään ja miten muka pitää yllä suhdetta, joka on noin hankala jo alkuunsa. Ei kiitos mulle, olen mieluummin ilman. Vaikka vähän harmittaa, kun oli muuten aika kiva mies. Mutta ei siis tarpeeks kiva!

Vierailija
4/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoin vielä, että sorry,odotin enemmän ja olin tunteilla mukana. Mutta kun ei  miehen puolelta ollut luottoa. Halusin kuitenkin omat tunteeni vielä kertoa,olipa se fiksua tai ei.

Vierailija
5/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailitte muutaman kerran. Se siitä. Ja sinä "ihan vaan kiltisti" saat miehen kaikkoamaan?

Peiliä ei sinulla vissiin ole?

Vierailija
6/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit just oikein, ap 👍

Vierailija
7/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit just oikein! Ollaan taidettu tapailla samaa ukkoa. Itse en viitsinyt ihan noinkaan kauaa. No ei mies suuttunut, mutta ei ole kuulunut mitään sen jälkeenkään. Miks edes pitäisi (jaksaa) mitä tahansa käytöstä keltään ja miten muka pitää yllä suhdetta, joka on noin hankala jo alkuunsa. Ei kiitos mulle, olen mieluummin ilman. Vaikka vähän harmittaa, kun oli muuten aika kiva mies. Mutta ei siis tarpeeks kiva!

No, tääkin mies oli mukavaa seuraa ja hauska jutella. Tykkäsin noista piirteistä. Kuitenkin nuo epäselvyydet alkoi kiusata ja mihinkään ei tullut kunnon vastauksia. Menot muuttui ja jäin nuolemaan näppejäni. Ei tuo ajastaan olisi mitään hyvää poikinut.ap

Vierailija
8/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät Naiset, pelatkaa kuin miehet!

Vierailija
9/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit just oikein, ap 👍

Eihän se tehnyt mitään oikein. Mies jäi saamatta vittumaisen käytöksensä vuoksi.

Menkääs nyt joukolla ostamaan Fazerin sinistä ja mättäkää sitä kitusiinne.

Vierailija
10/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö naisen vain tyytyä olemaan ja odottamaan, milloin miehellä on hänelle aikaa. Jos menot peruuntuvat, ei saa olla pettynyt tai turhautunut. Eikö nainen saa kysyä, onko mies vakavissaan tai rakastunut, jos miehen teot antavat aihetta epäillä? Normaalitilassa ei tarvitse mitään kysellä, tietenkään.Epävarmuus kalvaa suhteen vähitellen hengiltä. Palautteen voi antaa huutamatta ja omat tunteet pitääkin kertoa. Jos mies suuttuu, menköön.

Vierailija
11/11 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät Naiset, pelatkaa kuin miehet!

Tuossahan ap nimenomaan ei pelaillut vaan erittäin ryhdikkäästi ja suoraselkäisesti vihelsi pelailun poikki eikä antanut epämääräisen äijän leikitellä kanssaan. Itse ainakin arvostan tuollaista lähestymistapaa ja rehellisyyttä, jota ap osoittaa.

mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi