Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys kirpaisee

Vierailija
18.09.2016 |

Olen ollut hereillä jo pari tuntia. 45-vuotias perheetön nainen. Tällaisina kiireettöminä aamuina yksinäisyys lyö päin pläsiä niin lujaa, että ei siitä itkemättä selviä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipähän kukaan halua parisuhdetta naisen kanssa joka jo ennestään paneskelee muita miehiä.

Seksi ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa. Ei ap kaivannut seksisuhdetta vaan omaa ihmistä. Seksisuhteet jäävät taakse, kun oikea ihminen ja tunne astuvat kuvioihin. Olen ihan samassa tilanteessa. Erosta on muutama vuosi. Tapaan joskus miehiä, ihastun, mutta he häipyvät heti tai hetken päästä.

Eipä sitä rakkautta synny kun sekstailee muita miehiä. Pitää säästää se seksi sinne kun se rakkaus löytyy.

Vierailija
22/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipähän kukaan halua parisuhdetta naisen kanssa joka jo ennestään paneskelee muita miehiä.

Seksi ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa. Ei ap kaivannut seksisuhdetta vaan omaa ihmistä. Seksisuhteet jäävät taakse, kun oikea ihminen ja tunne astuvat kuvioihin. Olen ihan samassa tilanteessa. Erosta on muutama vuosi. Tapaan joskus miehiä, ihastun, mutta he häipyvät heti tai hetken päästä.

Eipä sitä rakkautta synny kun sekstailee muita miehiä. Pitää säästää se seksi sinne kun se rakkaus löytyy.

Tässähän olisin ollut jo vuosia ilman rakkautta JA seksiä! Ei kiva. Seksi ei korvaa rakkautta, ei todellakaan. Mutta mieluummin edes sitä kuin ilman kumpaakaan. Vielä kun hormonit hyrräävät ja kelpaa seksiseuraksi viriilille miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin yksinäistä naista, ettei jotain ukkoa löydy panemaan. Yksinäisillä miehillä tilanne vähän toinen.

Totta, aina ei mene nallekarkit tasan.

Vierailija
24/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän olisin ollut jo vuosia ilman rakkautta JA seksiä! Ei kiva. Seksi ei korvaa rakkautta, ei todellakaan. Mutta mieluummin edes sitä kuin ilman kumpaakaan. Vielä kun hormonit hyrräävät ja kelpaa seksiseuraksi viriilille miehelle.

Eipä kukaan mies halua jakorasiaa, mutta ainakin saat sitten sitä seksiä. Onneksi olkoon vaan.

Vierailija
25/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on tuhansien yhdistysten maa. On metsästys- ja kalastukerhoa, luontoseuraa, urheiluseuraa, kaupunginosayhdistystä ja kylätoimikuntaa. Näissähän miehet pyörivät. Sinne vaan aktiivisesti mukaan.

Vierailija
26/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kukaan mies halua jakorasiaa, mutta ainakin saat sitten sitä seksiä. Onneksi olkoon vaan.

Tässä taas oikein tuplastandardit! Ei se, että minulla on rakastaja, tee minusta jakorasiaa. Eikä minulla ole pienintäkään tarvetta kertoa tulevalle miesystävälleni hänestä - tokikaan en sitten enää tapaa häntä. Tietenkin hän tulee kuulemaan merkittävistä miessuhteistani. Kuten aiemmin sanoin, markkinat tasapinoisten, kiinnostavien & kypsien vapaiden aikuisten miesten löytämiseen eivät ole kummoiset...Mies, jonka sanavarastoon kuuluu sana "jakorasia" tuskin tulee löytämään itseään kovin fiksujen naisten seurasta muuta kuin unelmissaan. Jaa juu mutta ei hän sellaista naista kaipaakaan! ;) Win-win.

Vierailija
27/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin yksinäistä naista, ettei jotain ukkoa löydy panemaan. Yksinäisillä miehillä tilanne vähän toinen.

Onhan yksinäisille miehille maksulliset naiset.

Vierailija
28/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan vinkeistä, mutta eivät ne poista sitä läheisen ihmisen kaipuuta. Siis parisuhdetta. Koira minulla on. Käyn töissä, tapaan ystäviäni, teen vapaaehtoistyötä, harrastan. Ja menen illalla yksin nukkumaan & herään yksin, vuodesta toiseen. En jaksa tällaista enää...

No eikun avaat jokun nettisaitin. Lopeta valitus ja tee jotain.

Deittisaitit on niin nähty. Ikäisiäni miehiä, joiden sielunelämä on jokseenkin tasapainoista & aikuismaista siellä harvemmin tapaa. Nuoremmat miehet kaipaavat seksiseuraa. On minulla nytkin yksi 35- vuotias kierroksessa. Hyvää seksiä, ei siinä mitään. Ennemmin ottaisin parisuhteen vähän huonommallakin seksillä.

Eli sinulla on koira, työ, harrastuksia, ystäviä ja vakipano. Ja silti määky-määky. Et sinä tiedä yksinäisyydestä mitään. Lopeta marina.

Tiedän miltä tuntuu olla ilman rakastavaa parisuhdetta. Sitä yksinäisyyttä ei mikään muu hyvä voi kompensoida. Luopuisin monesta sen eteen, koska se olisi minulle elämän tärkein asia. No, mennään näillä muilla sitten,jotenkin.

Aika harvalla on ihan kaikki, mitä haluavat. AV on täynnä aloituksia, jossa kaivataan naispuoleista ystävää vaikka aviomies ja lapsia on. Mikä tekee sinusta niin erinomaisen, että sinulla pitäisi olla kaikki? Vaihtaisitko todellakin ystäväsi mieheen? Jos näin on, niin käypä saman tien kertomassa se sille ystävälle, jonka aiot vaihtaa. Ihan oikeasti. Tee se. Jos kerran olet valmis luopumaan "monesta asiasta", niin luovu niistä heti, koska ne ovat ilmeisesti vain kompensoimassa miehen puutetta. Ties vaikka tämä luopumistyö johdattaa sinut miehen luo.

Mutta ei. Et sinä uskalla tehdä sitä (vaikka et selvästikään ole ystäviesi arvoinen), koska sinä olet valivali-ihminen, etkä aktiivinen tekijä.

Vierailija
29/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes ystävää  eikä koiraa.

Vierailija
30/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan vinkeistä, mutta eivät ne poista sitä läheisen ihmisen kaipuuta. Siis parisuhdetta. Koira minulla on. Käyn töissä, tapaan ystäviäni, teen vapaaehtoistyötä, harrastan. Ja menen illalla yksin nukkumaan & herään yksin, vuodesta toiseen. En jaksa tällaista enää...

No eikun avaat jokun nettisaitin. Lopeta valitus ja tee jotain.

Deittisaitit on niin nähty. Ikäisiäni miehiä, joiden sielunelämä on jokseenkin tasapainoista & aikuismaista siellä harvemmin tapaa. Nuoremmat miehet kaipaavat seksiseuraa. On minulla nytkin yksi 35- vuotias kierroksessa. Hyvää seksiä, ei siinä mitään. Ennemmin ottaisin parisuhteen vähän huonommallakin seksillä.

Eli sinulla on koira, työ, harrastuksia, ystäviä ja vakipano. Ja silti määky-määky. Et sinä tiedä yksinäisyydestä mitään. Lopeta marina.

Tiedän miltä tuntuu olla ilman rakastavaa parisuhdetta. Sitä yksinäisyyttä ei mikään muu hyvä voi kompensoida. Luopuisin monesta sen eteen, koska se olisi minulle elämän tärkein asia. No, mennään näillä muilla sitten,jotenkin.

Aika harvalla on ihan kaikki, mitä haluavat. AV on täynnä aloituksia, jossa kaivataan naispuoleista ystävää vaikka aviomies ja lapsia on. Mikä tekee sinusta niin erinomaisen, että sinulla pitäisi olla kaikki? Vaihtaisitko todellakin ystäväsi mieheen? Jos näin on, niin käypä saman tien kertomassa se sille ystävälle, jonka aiot vaihtaa. Ihan oikeasti. Tee se. Jos kerran olet valmis luopumaan "monesta asiasta", niin luovu niistä heti, koska ne ovat ilmeisesti vain kompensoimassa miehen puutetta. Ties vaikka tämä luopumistyö johdattaa sinut miehen luo.

Mutta ei. Et sinä uskalla tehdä sitä (vaikka et selvästikään ole ystäviesi arvoinen), koska sinä olet valivali-ihminen, etkä aktiivinen tekijä.

Aktiivinen tekijä? Enkös minä kertonut, että nettideitit on tuttuja ja muutenkin Kuljen silmät avoimina. Tuo "luopuisin monesta sen eteen" ei aukene ihmiselle, joka ei ole niin parisuhdeorientoitunut kuin minä. Moni elää tosi tyytyväisenä ilman parisuhdetta eikä edes havittele sellaista. Valitettavasti minä en saa yhtä merkittävää kokemusta onnellisuudesta muusta kuin parisuhteesta, sori siitä.

Vierailija
31/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas oikein tuplastandardit! Ei se, että minulla on rakastaja, tee minusta jakorasiaa. Eikä minulla ole pienintäkään tarvetta kertoa tulevalle miesystävälleni hänestä - tokikaan en sitten enää tapaa häntä. Tietenkin hän tulee kuulemaan merkittävistä miessuhteistani. Kuten aiemmin sanoin, markkinat tasapinoisten, kiinnostavien & kypsien vapaiden aikuisten miesten löytämiseen eivät ole kummoiset...Mies, jonka sanavarastoon kuuluu sana "jakorasia" tuskin tulee löytämään itseään kovin fiksujen naisten seurasta muuta kuin unelmissaan. Jaa juu mutta ei hän sellaista naista kaipaakaan! ;) Win-win.

Todellakin winwin, että ei kelpaa sluteille, kun ei heitä kuitenkaan edes haluaisi.

Vierailija
32/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakorasia ei ehkä kuulu sanavarastooni, mutta sellaisen kyllä tunnistan ja katoan. Heippa vaan!

Vierailija
33/35 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes ystävää  eikä koiraa.

Vakipano kumminkin on?

Vierailija
34/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hääviä olla yksin. Eniten kaipaisin sitä, kun saa pohdiskella syntyjä syviä toisen ihmisen kanssa. Itsekseen miettiessään ajatukset eivät oikein lähde lentoon vaan jäävät jumittamaan tutuille urille. & Tietenkin läheisyyden ja jaetun seksuaalisuuden puute on suuri vaje.

Vierailija
35/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu joskus, ettävoisi vaan kuolla pois. Perheettämän elämä tuntuu aika merkityksettömältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan