Mikseivät naiset pidä nuorempien miesten ihastumisesta heihin
Keski-ikäinen mies menisi varmaan onnesta soikeaksi jos 10-20 v. nuorempi nainen olisi ihastunut tai haluaisi edes pelkkää seksiä.
Kommentit (12)
Mikseivät miehet pidä sanoista, joissa on tuplakonsonantti? Olen ihmetellyt tätä asiaa jo pitkään. Samoin miehet vihaavat vokaalilla alkavia sanoja.
Olen vielä sen verran nuorehko (26), että ehkä hieman jäävi vastaamaan. Vaikka tulipa tuossa oltua ja hengattua 8 vuotta nuoremman kanssa. Mikäpä siinä. Muutenkin menee nää 2-3 vuotta nuoremmat ihan kivasti.
Ainakin netissä naiset voivat haluta kahta asiaa yhtä aikaa; samalla tehtaillaan paskatestejä vanhemmille miehille naureskelemalla kaljulle ja impotenssille ja samalla ei kuitenkaan haluta mitään avutonta kollipoikaa. Riippuu kysyjästä ja kontekstista mitä milloinkin halutaan ja tosielämä on sitten erikseen.
Ohana nuori kiinteälihainen mies.Kaikki homoitsevat sellaista.Ikävää ap, että parastaennen päiväsi meni jo
Miesten henkisen puolen takia tuo alkaa naisilla vasta n. 45-50-iässä eikä silloinkaan kuin korkeintaan n. kymmenen vuotta nuorempiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella naiset eivät pidä nuorempien miehien ihastumisesta?
Elämänkokemuksen
Miten niin eivät pidä? Toki ei saa olla liian nuori. Joku 10 v nuorempi ok. Mitään suhdetta ei toki välttämättä tule, vaikka nainen olisikin vapaa.
Ei pidä paikkaansa, kyllä minä tykkään kun nuoret miehet vonkaavat tällaista mummoikäistä, tosin olen hyvin säilynyt.
Millä perusteella naiset eivät pidä nuorempien miehien ihastumisesta?