Tsempatkaa minua siivoamaan!
Minulla on kotona musta aukko. Kaikki muut paikat ovat enemmän tai vähemmän kunnossa, mutta sitten on tuo ulkovarasto... Se on ollut jo vuosikaudet kaatopaikka, johon kannan sellaisen kaman, jota en muka jaksa just silloin käydä läpi ja lajitella paremmin. Pohjalla taitaa olla vielä pari purkamatonta muuttolaatikkoakin, ja jotain epämääräistä romua kavereilta ja sukulaisilta.
Aina joskus haaveilen että jos kaikki romu katoaisi savuna ilmaan, voisin oikeasti pitää esim. pyörää ja ulkoiluvälineitä siellä ulkovarastossa. Silti vaan päivät katoaa jotenkin ja yhdessä päivässä en viitsi edes aloittaa. No nyt sitten on tulossa uusi mieskokelas käymään ensi viikolla ja en oikeasti kestä, jos hän avaa varaston oven.
Tulin äsken kotiin, nyt on varaston vuoro. Miten aloitan siivouksen, miten etenee? Pistäkää mut hommiin!
ps Läksyt on opittu, enää en haali ylimääräistä romua jos noista pääsen eroon
Kommentit (4)
Jätesäkkejä, laatikoita, ämpäreitä yms. Sitten lajittelemaan, varaa aikaa, kaivellessa löytyy kaikenlaista. Ja keskity vain yhteen asiaan, ei koko varastoa tarvii kerralla hoitaa. Musiikki auttaa, tarvittaessa kunnon hevit soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Aiheen sivusta mutta miksi ihmeessä uusi mieskokelas alkaisi nuuskia jotain varastoa?
Varaston ovi on sijoitettu niin, että tosi monesti vieraat yrittävät avata sitä etsiessä vessaa. Olen pitänyt siinä tuolia edessä yleensä.
Kiitti, 2. Hevit soi, jätesäkit esillä. Tästä lähtee.
Aika hyvin on sujunut. Jotenkin taisi auttaa kun kirjoitin että toivoisin romut savuna ilmaan, kun sain pakattua menemään sellaista tavaraa mitä en ole hennonut ennen heittää.
Sinne meni teinivuosien rimpsuhameita, kaikkien aikojen suosikkifarkut jotka perseestä puhki, jopa se nahkatakki jota varten säästin koko kesän ja oli jo ostaessa vähän liian pieni. Noitakin on 15 vuotta raahattu joka muutossa mukana.
Nyt on kevyt olo, jos nuo saivat lentää niin silloin saa moni muukin turha romu kyytiä. Ehkä se vielä tästä...
-ap
Aiheen sivusta mutta miksi ihmeessä uusi mieskokelas alkaisi nuuskia jotain varastoa?