Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies vaatia naista meikkaamaan, jos ei itsekään meikkaa?

Vierailija
17.09.2016 |

Mielestäni mies ei voi vaatia naiselta mitään, mitä ei itsekään tee tai täytä. Mies ei voi vaatia naiselta korkokenkien käyttöä, jos ei niitä itsekään suostu käyttämään. Mies ei voi vaatia naiselta pitkiä hiuksia, jos ei itselläänkään ole pitkät hiukset. Ja varmaan on sanomattakin selvää, ettei mies voi vaatia naiselta vähärasvaisuutta (nainen on luonnostaan miestä rasvaiempi/pehmeämpi), jos on itse ylipainoinen!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyaikana voi vaatia kaikenlaista. Minäkin vaadin miehiltä vähintään 202cm pituutta, mutta tuo kyllä rajoittaa niitä miesvaihtoehtoja.

Vierailija
2/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin ehdottomasti, että mies meikkaa, käyttää korkokenkiä ja on pehmeä. Kyllä nyt jotain vaatimuksia pitää olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä vaatia kaikenlaista, mutta silloin tuppaa jäämään yksin. Mielestäni suurelle osalle pojista ja miehistä ei tosiaan tekisi pahaa tutustua perushygienian lisäksi edes siihen meikkivoiteeseen. Nainen joka panostaa ulkonäköönsä ansaitsee miehen joka panostaa ulkonäköönsä, ja toisin päin. Eihän meikkaamalla pyritä mihinkään naisellisuuteen, vaan omien kauniiden puolien korostamiseen eli sitä voi tehdä mieskin.

Vierailija
4/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
5/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi vaatia. Riippuu sitten naisesta suostuuko vaatimuksiin vai olisiko parempi, että harmaa hiirulainen etsisi toisen kumppanin.

Vierailija
6/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla voisin vaatia naiseni ajamaan säärikarvojaan koska ajan partaani päivittäin.

Vierailija
7/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaatia, mutta saattaa jäädä yksin. Itse haluan näyttää hyvältä miestäni varten, koska itsekin saan mielihyvää silloin kun hän on pukeutunut erityisen hyvin ja laittanut hiukset tyylikkäästi. Toki pidän hänen ulkonäöstään aina, kuten hänkin minun. Kuitenkin ainakin silloin tällöin meikkaan ja laitan vähän kivemmat vaatteet päälle, koska tiedän näyttäväni niin paremmalta. Päivittäin en meikkaa, koska se on mielestäni kuitenkin hömpötystä ja ajanhukkaa. Enkä ottaisi miestä, joka ei pitäisi meikittömästä naamastani myös.

Vierailija
8/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja mitkä miehet näitä vaatimuksia sinulle ja kaikille naisille on esittämässä?

Naisethan kertovat meikkaavansa ja laittautuvansa vain omaksi ilokseen, ei miehiä varten.

Vierailija
9/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan tässä maailmassa vaatia mitä hyvänsä. Kaikkiin vaatimuksiin ei tarvitse suostua, eikä parisuhteessa ole pakko olla.

Vierailija
10/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa voi vaatia ihan mitä vaan. Vaatimukset eivät vaan sido mitenkään suhteen toista osapuolta, joka voi sanoa että "höpsis".

Vierailija
11/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siis vaatia naista kusemaan seisovilteen.

Vierailija
12/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat vaatia miehen ulkonäöltä mitä tahansa, jos mies ei ole tietyn pituinen, hän ei kelpaa mutta naiset nillittävät siitä jos mies kauniisti pyytää naista laittautumaan vaikkapa illalliskutsuille. Just. Ei naisen ole pakko meikata jos ei halua mutta olisi kiva jos hän niin tekisi, se luo sellaisen huolitellun, seksikkään ja feminiinisen fiiliksen. Ei mitään jäätävää pellemaskia vaan sellainen kevyt ehostus olisi erittäin jees.

Vierailija
13/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mies voi vaatia naisen käyttämään mitään naisen kehoon vaikuttavaa ehkäisyä.

Vierailija
14/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan miehiä. Tän ketjun miesvastaukset sen taas toi niin esiin.

Vierailija
15/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat vaatia miehen ulkonäöltä mitä tahansa, jos mies ei ole tietyn pituinen, hän ei kelpaa mutta naiset nillittävät siitä jos mies kauniisti pyytää naista laittautumaan vaikkapa illalliskutsuille. Just. Ei naisen ole pakko meikata jos ei halua mutta olisi kiva jos hän niin tekisi, se luo sellaisen huolitellun, seksikkään ja feminiinisen fiiliksen. Ei mitään jäätävää pellemaskia vaan sellainen kevyt ehostus olisi erittäin jees.

Miten usein sinä menet illalliskutsuille? Kerran, pari vuodessa? Avatut meikit, kuten ripsiväri, ei säily hyvänä puoltakaan vuotta. Jos nainen meikkaa vain harvoin, kuka maksaa meikit? Itse en kyllä tuhlaisi satasta vain yhden illan meikkaukseen, mies saisi maksaa minulle meikkauksen kosmetologilla. Mihinkään marketin halpismeikkeihin en enää koske, kunnon tuoksuttomat ja allergiaystävälliset meikit on kalliita.

Vierailija
16/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla voisin vaatia naiseni ajamaan säärikarvojaan koska ajan partaani päivittäin.

Ei vaan voisit vaatia naistasi ajamaan naamakarvansa. Sitten jos itsekin sheivaat sääresi, voit edellyttää naiselta samaa.

Vierailija
17/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan miehiä. Tän ketjun miesvastaukset sen taas toi niin esiin.

Mitkä niistä tunnistit miesten kirjoittamiksi?

Vastauksissa pysyttiin varsin hyvin aloittajan reunaehtojen sisällä.

Vierailija
18/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan auennut tämä logiikka. Naisilta vaaditaan ajamaan naamakarvat, vai milloin näit viimeksi viiksekkään/parrakkaan naisen julkisilla paikoilla? Olen itse runsaskarvaisten naisten sukua ja oikeasti niitä vaatimuksia tyyliin "ajakaa mummonne viikset ennen juhlia" kuulee. Samaa ei vaadita ukin kohdalla.

Vierailija
19/19 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, selitä miksi mieheltä ei voi vaatia kevyttä ehostusta juhliin? Peitätkö sinä esim. ihovirheet juhliin? Entä jos ei halua kemikaalikuormaa kroppaansa, pitääkö sittenkin ehostaa? Entä jos on niin allerginen, ettei kestä meikkejä? Tai jos ei vielä ole allergisoitunut, mutta ei halua altistaa itseään allergisoitumiselle? Kannattaa vaikka googlettaa niitä "kevyiden ehostusten" aiheuttamia allergiareaktioita, ennen kuin alkaa vaatia. Miksi naisten pitää riskeerata terveytensä miesten vuoksi?

.

Minä kyllä meikkaan, mutta olen alkanut herkistymään kosmetiikalle, joka ennen ei ole itselleni aiheuttanut reaktioita. Sisarelleni kemikaaleille allergisoituminen johti työkyvyttömyyteen ja uuden ammatin hankkimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä