Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Toi laitto tosi huonosti noi raidat. Mitä jos se ei suostu korjaamaan??

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Avaa suu ja keskustele asiallisesti aikuinen aikuiselle? En oo kuullu kollegasta joka ei korjais jos mennyt pieleen. Mutta mekään emme voi taikoja tehdä, mutta kaikkemme yritämme. T. Kampaaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano sille kampaajalle, että lukee AV:ta ja vastaa sitä kautta.

Aion kyllä sanoa että en oo tyytyväinen. Mutta mitä jos se ei suostu korjaamaan ilmaiseksi?

Vierailija

Huomioni kiinnittyi seuraaviin sanoihin: Apua, tää, toi, noi ja se. Et edes kerro, mistä on kysymys. Tyypillinen aloitus tyhjäpäälle. Ellet pysty parempaan, älä kirjoita mitään tänne.

0 pistettä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Avaa suu ja keskustele asiallisesti aikuinen aikuiselle? En oo kuullu kollegasta joka ei korjais jos mennyt pieleen. Mutta mekään emme voi taikoja tehdä, mutta kaikkemme yritämme. T. Kampaaja

Minäpä olen. Hänen mielestään mitään ei ollut pielessä.

Pyysin siis leikkauksen ja ohuita vaaleita raitoja. Mulla on pitkät hiukset, joten varauduin parin kolmen tunnin istuntoon.

Tämä teki sovitusti folioraidat ja sitten jostain aivopierusta päätti värjätä sen lopun tukan tumman ruskeaksi. Eli siis tuputteli siveltimellä sinne tänne väriä niiden folioliuskojen joukkoon. Ainekin loppui ja piti sekoittaa uutta ja se olikin huomattavasti punaisempaa, joten siellä täällä sitten oli kuparisia läikkiä.

Kysyin joka vaiheessa mitä tekee ja miksi. Pitäähän joku pohjaväri olla, että ne raidat näyttää joltain. Aha, paljos se sitten maksaa lisää? Kuuluu hintaan. Mutta tuo tapa? - se on ihan uusinta uutta. Ja yhä epäilytti.

Tuo kuparisuus paljastui vasta, kun oli kuivannut hiukset. Siihen sitten sanoin, että eihän toi väri ole tasainen! Tuo eloa, kun on vähän kirjavuutta.

Tuosta on se 7 vuotta aikaa ja silloin laskutti 130 euroa. Sinänsä hinta ei ollut paha, jos olisi tehnyt sen mitä pyydettiin. Lisäksi mulla meni siellä 4,5 tuntia!

Tein reklamaation, tein sitä ja tätä. Tämä ei suostunut. Otin kuluttuja-asiamieheen yhteyttä. Hän oli mun puolella, lähetti kirjeen kampaajalle.. Ei mitään vaikutusta. Siinä vaiheessa laitoin pillit pussiin, enkä lähtenyt oikeuteen tappelemaan 130 eurosta, kun siitä ei ollut kyse. Pidin lähinnä huolta, että kaikki saavat tietää asiasta.

Mähän painuin silloin samantien seuraavan kampaamon ovesta sisään erittäin tuohtuneena ja kysyin, että onko tämä hyvä nyt?! Siellä viisi kampaajaa paikalla päivittelivät, että onpa erikoinen värjäys. He sitten yksissä tuumin tekivät muutaman korjausliikkeen hiuksiini aineiden hinnalla ja saivat musta ja perheestäni vakioasiakkaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat