Minuun on ihastuttu!
Mitä minun pitäisi seuraavaksi tehdä? Sillä tavalla jäätävää että emme puhu toisillemme, katseiden varassa mennyt toistaiseksi. Ja, to be honest, ei meillä kauheasti oo tilaisuuksia jutella, siis luontevasti, muuten vaan, you know?
Kommentit (21)
No sillee fair and square voisit you know vaikka or whatever. Toisaalta at this instance te molemmat - just maybe - molemmat, tai you know. You know?
Sama tilanne at the moment. Mies on married ja mä single, ollaan co-workers, you know? Aika awkwardia töissä.
Tähän juttuun kun sais vielä pari Ricky Gerwaisin ilmettä, niin olis ihan täydellistä.
Jos joku ihminen on vaivaantunut seurassasi niin se ei välttämättä tarkoita ihastumista.
Itse olen aina vaivaantunut töissä yhden naisen seurassa mutta en minä häneen ole ihastunut.
Jees I know, but sinä mennä vaan rohkest jutustele hänel.
ja kerto tuntest mit sulla hänt kohta.
Bye!
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihminen on o seurassasi niin se ei välttämättä tarkoita ihastumista.
Itse olen aina vaivaantunut töissä yhden naisen seurassa mutta en minä häneen ole ihastunut.
Sama täällä. En ole yhtään kiinnostunut hänen osaamisalueestaan ja siksi hän on epäkiinnostava myös ihmisenä. Toivon hänen pysyvän etäällä, mutta hän ei ymmärrä pieniä vihjeitä. Riittäisi ihan että hoidetaan yks työhomma, ei siinä ole tarvetta sen kummempaan hengailuun noin muuten. Mikä avuksi?
Vierailija kirjoitti:
Koulun pihalla?
Ei
se mitää ihastunu oo, kuhan haluaa you know. Been there done that.
En oo ihastunu. Sitä sinne muuten vaan, you know.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kyseessä ei ole sellainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Mut jos sä tahdot niin what ever makes you happy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen sitten. Please tell me.
You know... You know... You know...