Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen väsynyt tähän nykyajan liberaalimafiaan

Jocke lounais-Punavuoresta
16.09.2016 |

Niin. En tiedä mistä johtuu, mutta nykyään kaikkien pitäisi hyväksyä kaikki huolimatta siitä, mitkä omat, yhteiskunnan ja läheisten arvot ovat. Normaali suomalainen, valkoinen mies perinteisine kulttuurikäsityksineen on avointa riistaa. Jos et hyväksy kaikkea ja kaikkia vapauden, liberaalisuuden ja yleisen ymmärryksen hengessä, olet ahdasmielinen, tiukka, ymmärtämätön, hyväksymätön, halveksittava.

Kun minä olin pieni, naimisiin menivät mies ja nainen, kotvan seurusteltuaan ja toivon mukaan lapsettomana. Minulle opetettiin, että avioliitossa, jonka kirkko siunaa ja jossa minun ja puolisoni nimet kaiverretaan kirkonkirjoihin, on kyse miehen ja naisen välisestä rakkaudesta.

Olen kauhuissani seurannut nykyajan touhua, jossa alttarille raahataan ties minkä näköistä ja oloista otusta, joka ei ainakaan kriteereitä vastakkaisesta sukupuolesta täytä. Esimerkkinä tämä takavuosien - öööh, kauniisti sanottu- playboy"leidi", joka vei toisen naisen vihille ja pahoittivat mielensä, kun täyttä siunausta ei kirkko antanutkaan.

Miksi tämä yhteiskunta on menossa tällaiseen sairaaseen suuntaan.

Homot, lesbot (joita kohtaan minulla ei ihmisinä ole mitään) ja muut seksuaalisesti häiriintyneet ja sairaat olettavat saavansa avointa hyväksyntää nykyajan liberalismin nimissä.

Anteeksi vaan, sitä ei ole perinteisiin arvoihin luottavalta tiedossa, enkä toivottavasti ole yksin mielipiteineni.

Onneksi tässä maassa näkyy vielä olevan "munaa", että ainakin yritetään vastustaa tätä sukupuolineutraalia fiaskoa.

Olenko yksin mielipiteineni?

t: Jocke

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on täysi valta elää omien arvojesi mukaan, mutta ei kieltää muita elämästä omien arvojensa mukaan, vaikka ne (voi kauhun määrää) omistasi poikkeavatkin.

Vierailija
2/2 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tuo mainitsemasi puhe ole liberalismia. Liberarismiin kuuluu, että hyväksytään kaikki mielipiteet. Nykymaailma on vain konservatiivinen uudella tavalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän