Millainen on Instagram sitten? (Tuon Facebookista ovat kadonneet kaikki-ketjun innoittamana)
Itse myös olen häipyny Facesta. Syynä yksityisyys (lähinnä se, etten halua jakaa mitään arjestani joukolle x). Ei kiinnosta mikään somepalvelu (siis itse liittyä), mutta kiinnostaa tietää, mikä se Instagram oikein on.
Kertokaapa, millä tavoin Instagram eroaa Facesta? Mikä siellä on paremmin kuin Facessa (kun moni sanoo sinne siirtyneensä).
Kommentit (4)
Instagramissa on normaalia seurata hyvinkin tuntemattomia tyyppejä ja tykkäillä heidän kuvistaan. Etenkin bloggaajien, fitnesstähtien, huippu-urheilijoiden, laulajien ja muitten julkkisten kuvat saavat satoja tuhansia tykkäyksiä. Peruspulliainen ei ole superaktiivinen instassa eli postailee esim. kuvan lomamatkalta, illasta kaverien kanssa tms aina silloin tällöin. Profiili voi olla julkinen tai yksityinen, jolloin itse päätät ketkä voivat seurata tiliäsi.
Aika pinnallista menoa siis. Karuimpia on joidenki pienten jenkkityttöjen dance momsit, jotka hallinnoi tyttäriensä tilejä ja postaa 4-vuotiaasta kuvia, treenivideoita ja ties mitä kaikkea :(
Instagramissa julkaistaan kuvia. Toisilla on selfieitä, joillain ruokakuvia, mulla luontokuvia. Kuvaan voi liittää tekstiä sen verran kuin haluaa. Tili on joko julkinen tai yksityinen. Muuten en osaa verrata Facebookiin, kun en siellä ole.