Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttu ja mököttää kun minulla omia menoja.

Vierailija
16.09.2016 |

Olkoon ne sitten lääkäri, kampaaja tai jos menen kaljalle työkavereiden kanssa. Kaljalla käyn ehkä kerran vuodessa ja kampaajalla 4 kertaa vuodessa, lääkärissä 2 kertaa vuodessa. Mököttää kun muistutan menosta samana päivänä vaikka olen kertonut siitä jo heti kun aika varattu/sovittu.
Pitää mykkäkoulua ja tiuskii (myös lapselle) kun tulen kotiin.
Tällä viikolla minulla kaikkina iltoina jotain, niin johan se on maanantaista mököttänyt.
En käsitä. Kotonako pitäis aina olla ja passata.

Omien juttujen lisäksi hoidan kaikki lapseen liittyvät menot ja jutut.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Tuohan on niin perusasia että jos ei ole nyt oppinut ymmärtämään, oppineekohan koskaan. Onko miehellä itsellään mitään menoja"

Vierailija
2/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on. Ei myöskään oma-aloitteisesti hoida lapsen asioita vaan kaikki tieto/yhteydenpito kulkee mun kautta. Pyydettäessäkin unohtaa ostaa lapselle esim nyyttärikarkit. Tää on ollut tätä viimeiset 3-4 vuotta. Lapsikin jo 13v.

Ois niin tehnyt mieli jäädä tänään ylitöihin kun en jaksa katsoa mököttävää äijää.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua, keskustelua. Avoimesti, syyttelemättä. Ja kuuntele miestäsikin.

Vierailija
4/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa parhaimmillaan.

Vierailija
5/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetty on mutta ei ole tuottanut tulosta. Olen kysellyt syitä käytökseen, yrittänyt puhua nätisti jne. Taidan kohta alkaa raivoomaan tai sit pakkaan vaan kamani ja häivyn. Takas voin mennä kun osaa keskustella ja käyttäytyä asiallisesti.

-Ap

Vierailija
6/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mitä kaikkea paskaa ihmiset ovat valmiita sietämään, että olisi parisuhde.

Vierailija
7/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiuskii ja ei puhu, niin ehkä te voisitte sitten molemmat lapsi ja sinä mennä vielä jonnekin? Mies oppikoon että jos on p*pää niin olkoon sitten yksin kotona. Että  mököttämällä hän ei ainakaan saa sua jäämään kotiin.

Vierailija
8/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa sille pinppiä, kyllä se rauhoittaa kummasti.

Vierailija
9/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tykkää siitä että sua nusaistaan siellä alkoillassa. Ja ei ole kiva pelätä 364 iltaa vuodessa että tänäänkö se tapahtuu. JSMAP

Vierailija
10/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käynyt pari kertaa aurinkolomalla.Lisäksi mm. Italiassa patikoimassa. Norjaa kierrellyt ja  Virossa Ruotissa vuosittain.

Itse en ole käynyt missään. Nyt kuitenkin olen ruvennut puhumaan että jos lähtisin käymään jossain. Mm. maailmanympärimatkaa väläyttelin ja että jos Espanjaan muutamaksi kuukaudeksi.

Vaimo kilahti täysin. Siinä silmät avautui minulla kun ymmärisn että seesteinen (hyvällä tahdolla ajateltuna) elo on johtunut siitä kun en ole käynyt missään.

Vierailija
11/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo selittää että hänen lomansa on asiallisia  mutta minä haluan ulkomaille huoraamaan.

(10)

Vierailija
12/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo selittää että hänen lomansa on asiallisia  mutta minä haluan ulkomaille huoraamaan.

(10)

Just. Munki ex petti aikoinaan, mut minä en olisi saanut tehdä samaa, koska seksi on minulle niin eri asia kuin hänelle. Se oli hänelle kevyttä hupia ilman tunteita, kun minulle se olisi liian vakavaa ja tunteikasta. Eli jos minä olisin pettänyt, se olisi ollut kauheampi teko, kuin hänen pettämisensä.

En voi sanoin kuvailla kuinka äimänä olin tuosta perustelusta. Jotkut ihmiset elää niin, että on eri säännöt itselle ja toiselle.

Vierailija
13/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on luultavasti hankittu naisen aloitteesta (= voimakkaasta painostuksesta), joten on ymmärrettävää ettei mies halua tuhlata aikaa naisen "projektiin".

Vierailija
14/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(10)

Just. Munki ex petti aikoinaan, mut minä en olisi saanut tehdä samaa, koska seksi on minulle niin eri asia kuin hänelle. Se oli hänelle kevyttä hupia ilman tunteita, kun minulle se olisi liian vakavaa ja tunteikasta. Eli jos minä olisin pettänyt, se olisi ollut kauheampi teko, kuin hänen pettämisensä.

En voi sanoin kuvailla kuinka äimänä olin tuosta perustelusta. Jotkut ihmiset elää niin, että on eri säännöt itselle ja toiselle.

Joo ja jotkut vielä alistuvat sellaisiin sääntöihin että itseltä vaaditaan enemmän kuin kumppanilta.

Vierailija
15/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa mun eksää... ihan sekopää tyyppi. Kilahteli siitä että menin kotiseudulleni lomailemaan, valitti työmatkoistani (siis kestivät yhden päivän yleensä, lähdin aamulla ja tulin illalla kotiin) ja auta armias jos lähdin kavereideni kanssa johonkin. Idiootti mikä idiootti. Joka kerta hän pisti pystyyn hirveän draaman ja tekstaili puolen tunnin välein milloin tulen kotiin. Kehtasi syyttää että en rakasta häntä koska en halunnut nyhjätä sohvalla 24/7 hänen kainalossaan. Sitten ilmoitti vielä miten monet naiset rakastaisivat hänenlaistaan huomioivaa miestä <3

Vierailija
16/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei tykkää siitä että sua nusaistaan siellä alkoillassa. Ja ei ole kiva pelätä 364 iltaa vuodessa että tänäänkö se tapahtuu. JSMAP

JSMAP, mikä toi M on?

Vierailija
17/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on luultavasti hankittu naisen aloitteesta (= voimakkaasta painostuksesta), joten on ymmärrettävää ettei mies halua tuhlata aikaa naisen "projektiin".

Lapsen hankkiminen oli yhteinen päätös. Minä olisin toki toisenkin lapsen halunnut, mutta mies ei, niin se jätettiin hankkimatta.

Ikinä en ole miestä kieltänyt lähtemästä jonnekin. Suurin osa mun menoista on pakollisia menoja. Kuten sanoin niin ehkä kerran vuodessa käyn kaljalla. Kotiudunkin jopa aina säädylliseen aikaan enkä kännissä.

Makaan nyt sängyllä ja mietin mitä teen. Taidan pakata tavarat ja lähteä hotelliin. Olen siellä sit ens viikon, mies hoitakoon lapsen lääkäri- ja kuntoutuskäynnit.

-Ap

Vierailija
18/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että tällä palstalla olijoiden lapset jatkuvasti lappaa lääkärissä ja hyvin monet myös käyvät kuntoutuksessa!

Vierailija
19/19 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on terapioita sairaalloiseen mustasukkaisuuteen.

Monet naiset vaan alistuu tilanteeseen. Yksikin tuttu lähti rapujuhlistamme jo ennen jälkkäriä kun mies oli tulisilla hiilillä kotona. Eikä edes tullut juhliin vaikka oli kutsuttu.

Täytyy olla miehellä heikko itsetunto ja järkyttävä epävarmuus koko ajan päällä. Onko hänellä mitään omia juttuja ja harrastuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän