Kallein asia jonka olette rikkoneet/menettäneet?
Hajosiko tietokone? Putosiko vihkisormus järveen? Varastettiinko moottoripyöräsi? Menikö ässäarpaan 5€ mutta voittoa ei tullut?
Eli mikä on tähän mennessä suurin menetyksesi rahallisesti?
Kommentit (12)
Ei nyt mitään aivan järkyttävän kallista ole hajonnut. Ekana tulee mieleen vuosia, vuosia sitten pöytäkone (800e) ja sen jälkeen läppäri (400e).
Ei voi rahassa mitata , mutta olen synnyttänyt rv. 30 kuolleen vauvan.
Käytin erääseen kauneudenhoidon toimenpiteeseen 1200e ja tulos oli mitätön siihen nähden mitä etukäteen luvattiin. Harmitti erityisesti koska olin säästänyt siihen palkastani pidemmän ajanjakson. Ainakin oppi ettei viitsi enää moisiin toimenpiteisiin lähteä mukaan.
Pyörä pöllittiin (arvo varmaan siinä vaiheessa enää 200e)
Yhden oikeuskiistan häviö ja siitä koituneiden kulujen maksu (3000€)
Pappani huuhtoi itse kultaa ja teetti löytämästään kultahipusta minulle lahjaksi kaulakorun. Olin vielä ihan pieni lapsi ja äitini piti kaulakorua kaulassaan kun koru oli pudonnut pyöräillessä.
Suurin osa naisista on rikkonut sen kaikkein kalleimpansa liian nuorena ja ihan väärän miehen kanssa. Puhun tietenkin IMMENKALVOSTA.
50" taulutelevisio
(kyllä se kirpaisi)
Vierailija kirjoitti:
Elämäni rakkauden maailmalle.
Elämäni rakkauden kuolemalle 💔 Kissa😭
Pesänhoitaja hukkasi paperin, jonka piti puolustaa minua isäni perinnöltä. En osaa sanoa paperin arvoa, mutta pahimmillaan kymmenin tuhansien arvoinen.